Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Webdesign stage in miami, of ergens anders

Discussie gestart

beunie

hallo mensen,

ik doe nu een opleiding ict op mbo niveau 4,

ik ben op zoek naar een webdesign bedrijf, het liefst in miami maar mag ook bijvoorbeeld new york zijn.

Ik zou 9 april moeten beginnen. Ik heb niet echt een idee waar ik zoiets kan vinden.

iemand tips?

bernard
#1 - 10-12-2006, 19:55 uur

bgroeneveld

Draai web design en Miami eens door een zoekmachine.

Maar daar was je zelf ook al op gekomen, hoop ik.
#2 - 11-12-2006, 00:22 uur

B-man

En kijk ook eens op de grote vacature-sites, gewoon op stad en sector zoeken.
#3 - 11-12-2006, 10:53 uur
"There is nothing wrong with America that cannot be cured by what is right with America"

NYC in 4 dagen! : http://www.verenigdestaten.info/new-york-city-in-een-weekend-4-dagen/

MiamiHeat

Ik heb een mail naar onze vrienden in Miami gezonden......wellicht dat zij iemand kennen.

Als ik info krijg zal ik je een PM sturen.

Cheerzzzz
#4 - 15-12-2006, 22:27 uur

beunie

Ik heb inderdaad de zoekmachine al gebruikt, krijg veel resultaten, en ik heb al wat mailtjes rondgestuurd. Maar nog geen reacties, in ieder geval allemaal alvast bedankt. Ik ben nog hard zoekende...
#5 - 18-12-2006, 22:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15