Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Werken/rondtrekken in de VS

Discussie gestart

Iris_1982

Ik weet dat je in Australie al jarenlang kunt backpacken en al reizend kunt werken om je geld te verdienen
In de VS lijkt me dit helaas onmogelijk vanwege al die strenge visumregels.
Toch zou ik echt heel graag een half jaartje in de VS willen werken en rondtrekken

Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is of misschien een tip?  Alvast bedankt! :)
#1 - 09-02-2004, 13:07 uur

AmBer...

Ik wil iid ook graag rondtrekken in de USA, simpelweg omdat dit echt mijn droom geworden is. Via sites als; amerika.pagina.nl, allesamerika.nl, deverenigdestaten.nl en meer ben ik nu al een beetje aan het kijken hoe ik die rondreis het beste kan plannen, waar wil ik heen, hoe kan ik het beste rijden enz. Goede planning is dus echt noodzakelijk. Voor werk zoeken kan je naar uitwisseling.pagina.nl, en anders is er via google veel te vinden.
visum e.d kan je gewoon aanvragen maar als je binnenkort een nieuw paspoort nodig heb kan je kiezen voor een zgn. bio-paspoort die heeft speciale kenmerken zoals gezichtsvorm en vingerafdruk zodat namaken extreem moeilijk gemaakt wordt, met zo'n paspoort heb je geen visum nodig maar het is wel stukken duurder (zo'n 10/15euro geloof ik. Er staat momenteel een artikel daarover in het magazine 'reizen' en anders kan je altijd naar het gemeentehuis voor informatie.  :) Veel succes met je voorbereidingen en onwijs veel plezier in Amerika!

x AmBer...
#2 - 06-09-2004, 16:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15