Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Blog Canada/VS 03-04 t/m 24-04 2010

Discussie gestart

Spartan

Ben helaas al weer terug van mijn vakantie en het was echt geweldig.
Heb 3 weken in mijn eentje rondgereisd.

Nog bedankt voor iedereen die me heeft geholpen met tips en alle mooie reisverhalen die ik heb gelezen en me erg hebben geholpen om mijn reis samen te stellen

Hier is de link naar mijn blog, voor wie geinteresseerd is naar mijn belevenissen:
http://bjorn8.reismee.nl

Ik zal zeker weer is terug gaan naar de VS. Heb al plannen in mijn hoofd zitten om over 2 jaar weer te gaan.
Eerst volgend jaar is naar Griekenland waar ik nog nooit geweest ben, maar ook al heel lang heen wil.
#1 - 30-04-2010, 22:18 uur

hdeweert

Hallo Björn
Een hele belevenis, zeker voor iemand die alleen en met het openbaar vervoer gaat. Jammer dat we je niet live konden volgen.
Zo te lezen ben je ook aangestoken door het Amerika virus , dus nu al veel succes met het plannen van je volgende trip.
Harm
#2 - 01-05-2010, 13:07 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15