Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

colorado travel

Discussie gestart

stinger

leuke website voor reizen door southwest colorado

swcolotravel.org

groetjes Stinger
#1 - 04-03-2005, 16:23 uur

Chiefram

Van alle staten die ik bezocht heb, blijft Colorado voor mij niet alleen de meest bezochte staat, maar ook nog eens een van de mooiste staten! Ik zou er alles voor over hebben om daar ooit eens te gaan wonen. De mensen zijn er ook nog eens uiterst vriendelijk!  ;)

I LOVE COLORADO !!!
#2 - 04-03-2005, 21:46 uur

heivalido

Ben je wel eens in Montana geweest Cheif???
#3 - 04-03-2005, 21:47 uur

Chiefram

Oh jazeker! Ook schitterend!!!

#4 - 04-03-2005, 22:04 uur

heivalido

Dat dacht ik ook, ben er nooit geweest maar ik heb foto`s van hoe een oude klant van me woont, midden in de bergen met geen buurman te bekennen.....Nice
#5 - 04-03-2005, 22:10 uur

stinger

Ik ben in Montana en Wyoming geweest,en vond deze staten echt heel erg mooi,ik ben benieuwd wat me te wachten staat in juni.............Colorado,here I come.

Groetjes Stinger
#6 - 04-03-2005, 23:21 uur

Loek

Ja Colorado is ook niet de slechtste plek om te wonen.  Vandaag kon ik alweer in het zonnetje op het dek zitten.  Gisterenavond een werkelijk prachtige zonsondergang over de bergen.  Dit weekend overweg ik te gaan wandelen in Rocky Mountain NP, maar ik geloof dat ik maar naar Barr Lake ga, daar is het waarschijnlijk iets warmer.

Ik mag niet klagen...
#7 - 05-03-2005, 00:14 uur

stinger

ja kan me voorstellen dat je het naar je zin hebt daar in Colorado.
Ik kijk ook heel erg uit naar onze trip in juni.
Hee Loek,heb jij trouwens nog een tip voor me,wij komen 6 juni aan om 11.30 pm,waar kunnen wij het beste een nachtje doorbrengen om vervolgens de volgende dag fris op pad te gaan.

Thnxs Stinger
#8 - 05-03-2005, 01:17 uur

Loek

Ligt eraan, als je eerst Denver wilt bekijken zou ik iets Downtown zoeken.   Als je meteen je bed in wilt rollen en de volgende ochtend wegrijdt kun je misschien beter iets vlakbij het vliegveld zoeken.
Vlakbij het vliegveld heb je erg veel redelijk geprijsde hotels zitten op Tower Road.  Niet meer dan 15 minuten rijden vanaf de plek waar alle autohuur bedrijven zitten.  Het is echter geen gezellige plek om te zitten omdat je overal erg ver vandaan zit, maar je vind er al overnachting voor zo'n $59/nacht.

Downtown hotels zijn duurder, maar je kunt dan in ieder geval daar veelal alles lopend af.  Het Brown Palace is daar het mooiste, maar ook het duurste hotel.  Het is al meer dan 100 jaar oud.  Nieuwer maar nog wel prijzig is het Adams Mark.  Ik noem deze hotels omdat je soms vanuit nederland nog weleens een aanbieding kunt krijgen, maar de normale prijzen liggen veelal boven de $300/nacht.

Iets minder duur in downtown zijn Holiday Inn ($140), Red Lion Hotel ($129, leuk maar iets verder van downtown), Executive Tower ($80-$100, midden in downtown.  Je kunt ook even in Google intypen: hotel+downtown+denver en die spuugt er waarschijnlijk honderden uit.
Hou er rekening mee dat als je een auto bij je heb downtown, dat je minstens $10-20 per dag perkeergeld kwijt bent.

Een andere buurt die ook een leuk wandelgebied heeft is Cherry Creek, dus als je daar in de buurt een hotel vind is ook leuk.   De rest van Denver heb je beslist een auto nodig, dus het maakt dan niet uit waar je zit.  Maar kies dan wel een van de betere chains zoals Best Western, La Quita, Hampton Inn of zo want dan kom je niet in een achterbuurt te zitten.    Motel 6 en Motel 8 in Denver zitten meestal op mindere plekken of aan lawaaierige snelwegen.

6 Juni is een Maandag, dus dan zijn de rates meestal ook iets lager.  Jammer die dag moet ik werken, anders had ik wel even naar het vliegveld kunnen komen   ;D
#9 - 05-03-2005, 21:03 uur
« Laatst bewerkt op: 05-03-2005, 21:04 uur door Loek »

stinger

Hoi Loek,

Bedankt voor al je info.
Wij komen inderdaad op maandagavond aan,11.30 pm,we willen dan ook gelijk het bed induiken,om de volgende ochtend gelijk te gaan rijden.Dus een hotel op de airport is dan ok.

De huurauto halen we de vlgende ochtend de 7e vroeg ophalen bij Thrifty.

Denver willen we de laatste 3 dagen gaan bekijken.we willen dan de 24e weer in denver zijn dan hebben we tot de 27e de tijd om Denver te bezichtigen.

Ik denk dat we dan de laatste paar dagen een hotel gaan zoeken in cherry creek,lijkt me een goede tip.

Nogmaals Loek,bedankt voor je tips.
Groetjes Stinger.

p.s jammer dat je moet werken,maar wie weet de laatste dagen in Denver,kunnen we elkaar even gedag zeggen???

#10 - 05-03-2005, 22:13 uur

PetraVS

Wij komen over iets minder dan twee weken al die kant op en komen ook na 23 uur aan, dus ook vliegveld hotel.  Weet je toevallig welke van die hotels een shuttle heeft, Loek?  Ook wij halen onze auto pas de volgende dag op.
#11 - 05-03-2005, 22:26 uur

Loek

De hotels op en in de omgeving van Tower Road (bij het vliegveld) hebben geloof ik allemaal shuttle service.  De hotels die daar zitten zijn hier te vinden: http://www.flydenver.com/guide/tips/hotels.asp

Kennissen van mij zijn daar recentelijk in de Comfort Suites gebleven en waren daar wel over te spreken, die hebben ook gebruik gemaakt vande hotel shuttle  Maar ik neem aan dat ze daar allemaal shuttles hebben aangezien ze dicht bij het vliegveld zitten, en daarvan hun brood moeten verdienen.

Als jij trouwens hiernaartoe komt Petra, zit ik in Japan, dus een kopje koffie kan ik je jammer genoeg niet aanbieden.
#12 - 05-03-2005, 22:51 uur
« Laatst bewerkt op: 05-03-2005, 23:14 uur door Loek »

Loek

p.s jammer dat je moet werken,maar wie weet de laatste dagen in Denver,kunnen we elkaar even gedag zeggen???

Kom maar langs.  Het bier staat koud    ;D ;D ;D
#13 - 05-03-2005, 23:01 uur

stinger

vertel maar waar we moeten zijn voor een lekker koud biertje ;D ;D ;D
#14 - 06-03-2005, 18:35 uur

Jez

Japan??? Wat moet je dáár nou?
#15 - 06-03-2005, 20:11 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15