Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

film en fotos ( west coast usa 2006 )

Discussie gestart

MasterMinD

Hoi iedereen,

voor zij die van plan zijn, op vakantie te gaan naar de west coast van de usa,
biedt ik jullie een 15 min film aan ( verdeeld in 2 stukken ) en meer als een 200tal fotos
ontrent mijn bezoek daar in 2006.

hier zijn de volgende links

- voor de fotos : www.webeagle.be/usatrip
- voor de film : www.youtube.com/results?search_query=my+holiday+usa+2006+&search=Search
                        ( my holiday usa 2006 part 1 en 2 )

De tour start vanuit San Francisco - via de kust route 1 - death valley np - las vegas - hooverdam - zion np - bryce np - arches np -canyonlands np -
lake powel - grand canyon - joshua tree np - palm springs en eindigt in LA.
Geloof me dit was voor mij de mooiste reis uit mijn leven !!!!  wink

Ook andere vragen ontrent dit gebied mag u  me steeds stellen.

veel plezier !!!

#1 - 06-05-2007, 12:37 uur
« Laatst bewerkt op: 09-05-2007, 14:59 uur door MasterMinD »

theuser

Wij gaan in augustus ongeveer dezelfde route doen, leuk om alvast te zien wat we gaan tegenkomen.
Leuke film !
#2 - 06-05-2007, 13:34 uur

Bonnie

Leuke foto's ! Ik heb zoveel dezelfde foto's van afgelopen zomer en dat vind ik erg leuk om te kijken bij anderen. Toch net weer een andere invalshoek ofzo.

groeten Bonnie
#3 - 07-05-2007, 14:20 uur

sweatbox

In San Francisco ben je 's nacht in een hoog gebouw geweest. Welk gebouw was dat?
#4 - 07-05-2007, 18:21 uur

MasterMinD

In San Francisco ben je 's nacht in een hoog gebouw geweest. Welk gebouw was dat?


dat was het Marriot hotel

http://marriott.com/hotels/hotel-information/travel/sfodt-san-francisco-marriott/


je kan iedere avond, zonder dat je er effectief overnacht, de lift nemen tot de 39ste verdieping.
daar heb je " the view lounge " .
vooral 's avonds een schitterend uitzicht en ook de coctails valllen best in de smaak.
maar het is wel iets duurder als de gemiddelde bar.

zeker de moeite om te doen !!!
#5 - 07-05-2007, 19:22 uur
« Laatst bewerkt op: 07-05-2007, 23:23 uur door MasterMinD »

Spijks

Dit kan een erg mooi topic worden om allerlei weetjes te verzamelen. Dus ik doe mijn duit ook even in het zakje.

 In maart 2007 zijn wij een heerlijke week in San Fransico geweest.

Omdat we goede reacties krijgen op onze web pagina over San Fransico heb ik dit bericht geplaatst. Daar staat een uitgebreid reisverslag, wat wij gedaan en gezien hebben, waar we gegeten hebben ( goed en heel slecht) ons hotel, handige links over vele bezienswaardigheden.

members.home.nl/jeebessems/index_bestanden/SpijksReisverslagReisS...

Mijn foto's komen in de nabije toekomst ook op het internet. Houd de pagina in de gaten zou ik zeggen.
Met de reacties van overige reizigers kan ik mijn pagina nog uitgebreider maken. Zodat iedereen de reis naar SF goed voorbereid kan beginnen

Groetjes Spijks
#6 - 20-06-2007, 11:46 uur
Ons reisverslag San Francisco met foto'sSpijks Reis San Francisco
www.spijks.com

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15