Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gilmore Girls set fotos (Warner Brothers)

Discussie gestart

visuar

Zoals gevraagd hierbij de fotos die ik heb geschoten. Dit kwam voort uit dit onderwerp:

http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=428.0

Deze fotos zijn genomen tijdens de Warner Brothers DELUXE tour, helaas mochten we alleen van de buiten sets fotos nemen. We hebben ook nog 1 binnen set bezocht (Dragon Fly Inn). Helaas daarvan dus geen foto's.

Klik op de onderstaande link voor de foto's!

http://www.roblohman.com/photos/gg/index.htm

Enjoy
#1 - 20-03-2006, 23:38 uur
« Laatst bewerkt op: 21-03-2006, 22:21 uur door visuar »
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Jez

Okee, ik ben nu dus super-jaloers! Drie x in LA geweest.................
Volgende x wil ik ook naar Universal !!! (en dan is waarschijnlijk Gilmore allang afgelopen  :o )
#2 - 21-03-2006, 00:53 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

visuar

Als je naar Universal gaat komt het niet goed. Je moet naar Warner Brothers 2006-01 Ik weet niet of er al weer een nieuw seizoen is bijgekocht, maar die kans is vrij groot (ze zijn zo goed als al klaar met het opnemen van het huidige seizoen).

Oh ja, de foto's die ik heb genomen van het Halloween gebeuren zijn al te zien geweest in de Amerikaanse uitzendingen. Als je de Nederlandse volgt dan moet je nog (lang) wachten ben ik bang.
#3 - 21-03-2006, 09:49 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

jesse

Dit is echt geweldig!!!!!!!!!! Ik wil ook deze deluxetour!!!!! Al was het alleen al om deze set van de Gilmore Girls te kunnen zien, het is naar mijn mening zo'n superserie !!!!!(is ie niet echt in Connecticut  :o :o :o :o ;D ;D ;) ..............). Ik zou gewoon niet kunnen geloven dat ik er echt sta!!! En je hebt IN de Dragon fly Inn gekeken!!!!! Wauw!!!Alleen, dan wil ik wel zeker weten dat je ook echt die set kunt bezoeken, zou je dat tevoren ergens kunnen nagaan?? Wij gaan overigens in oktober, en Universal Studios staat ook op de verlanglijst :)
Nog harder sparen dus...........
#4 - 21-03-2006, 14:59 uur

visuar

Nee, je hebt helaas geen enkele garanties. Dit omdat verschillende series op verschillende plekken filmen, afhankelijk van hun draai dagen enzo.

Twee voorbeelden: bij Universal konden we niet over "Westeria Lane" rijden waar "Desperate Housewives" wordt opgenomen omdat ze daar op dat moment aan het filmen waren.

Op mijn eigen foto's kun je zien dat ze op de (buiten) set van de Gilmore Girls druk bezig waren met de versieringen voor een Halloween aflevering, aan het einde van de dag zijn ze daar begonnen met filmen (schijnt) en kon je daar dus niet meer langs met de tour.

Zo zijn ze natuurlijk ook in b.v. de Dragonfly Inn (mooie set trouwens!) af en toe aan 't filmen, dus als jij er dan net langs komt heb je pech. Maar, als je aan de tour guide aangeeft dat je daar verschrikkelijk fan van bent (ze vragen je als 't goed is) dan proberen ze er alles aan te doen om je op zo'n set te krijgen (met de DELUXE tour dus!).

Je kan natuurlijk altijd van te voren vragen wat een goede dag zou zijn als je Gilmore Girls fan bent, maar ik weet niet of ze daar antwoord op kunnen of willen geven. Ik geloof dat de DELUXE tour ook maar op bepaalde dagen (alleen donderdags?) is in de week, maar dat weet ik ook niet zeker. Daarom is het denk ik ook het best bewaarde geheim in "Hollywood" mbt studio bezoek ;)

$125 is natuurlijk veel als je voornamelijk voor iets als Gilmore Girls langs gaat en je de kans hebt dat je flink pech zou hebben.... In oktober zijn ze normaal gesproken redelijk aan het filmen.

Op zich is misschien in idee om in de zomer (of rond kerst) te gaan (als je in de buurt bent), dan zijn ze dat soort series niet aan het filmen. Kan je misschien meer zien, maar zie je de sterren misschien ook niet (heb ik helaas ook niet gezien).
#5 - 21-03-2006, 17:06 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

Marjol

*kwijl * ;)

Gave foto's! :D :D :D

Ik wil ook!  2006-05
#6 - 21-03-2006, 20:31 uur

visuar

Even sparen Marjol ;)
#7 - 21-03-2006, 20:37 uur
Groetjes! Rob
Geen geluk DV-2006 & 2007. Op naar DV-2008 :)

vana

Gave foto's !! Ik ben jaloers, dat hadden wij ook wel willen zien.

Marjon
#8 - 21-03-2006, 21:37 uur
REISVERSLAG 2004: http://wunnik.web-log.nl/
USA ZW

LIVE VERSLAG 2006: http://backtotheusa.web-log.nl/
USA Zuid en Midwest

REISVERSLAG 2008:
http://wunnik2008.web-log.nl

Canada en NW USA

Marjol

Even sparen Marjol ;)

Ja, en een auto regelen om bij die studios te komen ;)

Nee, dat gaat niet lukken, we hebben maar 1 dag LA en die willen we gebruiken voor de Universal Studios
#9 - 23-03-2006, 19:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15