Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Nieuwe website Vegas High Roller

Discussie gestart

VegasFreak

Nieuw!
Hallo mensen,

Sinds een paar jaar houden wij een website bij waarop we al onze reisverslagen plaatsen. We zijn hiermee begonnen toen we ons realiseerden dat we eigenlijk best wel veel van onze eerdere vakanties vergeten waren. Door zelf iedere dag aantekeningen te maken en bewust foto's en filmpjes te maken blijven de vakanties je veel bewuster bij. Dat was voor ons de reden om hiermee te starten. Vervolgens merkten we dat steeds meer mensen die verslagen gingen lezen er er bruikbare tips uit haalden voor de planning van hun eigen reizen. Dat is een mooie bijkomende bonus. We hebben op onze website een aantal zeer uitgebreide reisverslagen met veel foto's en fimpjes staan van Las Vegas. Daarnaast hebben we er nog reisverslagen op staan van een trip naar Jamaica, een nijlcruise in Egypte en daaraan gekoppeld lekker relaxen in een luxe resort aan de rode zee.

Voor iedereen die interesse heeft, bezoek gerust eens http://slegersopreis.punt.nl

Groeten,
Frank
#1 - 15-01-2012, 11:59 uur
« Laatst bewerkt op: 24-10-2014, 23:37 uur door VegasFreak »
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

VegasFreak

Ik heb dit weekend een aantal nieuwe secties toegevoegd aan de website:

1. History of Las Vegas
In dit onderdeel staan een 12-tal filmpjes die de geschiedenis van Las Vegas in beeld en geluid weergeven. Heel duidelijk, interessant en vol met authentiek beeldmateriaal.
2. Old Las Vegas Footage
Ik heb een groot aantal filmpjes van het oude Las Vegas aan de website toegevoegd. Dat begint in het midden van de vijftiger jaren en loopt door tot begin negentiger jaren
3. Las Vegas boeken
Ik heb een overzicht gemaakt met interessante boeken over Las Vegas. Het gaat om boeken met levensverhalen over de maffia, strippers, daklozen, gewapende overvallen en roadtrips naar Vegas.

Naast het feit dat ik het zelf als een hobby zie om aan de website te werken, hoop ik dat jullie er ook iets aan hebben.

Groeten,
Frank
#2 - 22-01-2012, 13:18 uur
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 11:08 uur door VegasFreak »
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

VegasFreak

Nieuw!
Hallo mensen,

Ik ben het afgelopen half jaar niet erg actief geweest op het forum. Ontzettend druk geweest op het werk en het vrijwilligerswerk wat ik daarnaast samen met mijn vrouw doe. Maar goed, in september hadden we gelukkig een leuke vakantie naar Las Vegas geboekt waar we van 19 september tot en met 1 oktober verbleven.

Toen we terugkwamen uit Vegas hebben we meteen weer eens wat tijd genomen om onze website behoorlijk te actualiseren. We zijn nog lang niet klaar maar wel behoorlijk op weg. Zo zijn de volgende zaken toegevoegd:

- Een uitgebreid reisverslag van onze trip naar Las Vegas in September. Dit reisverslag is voorzien van een groot aantal foto's en een flink aantal youtube filmpjes
- De sectie "Las Vegas books" is uitgebreid met een aantal nieuwe boeken en een korte beoordeling.
- We hebben een nieuwe sectie aan onze website toegevoegd: "Las Vegas TV Shows". In deze sectie hebben we een groot aantal interessante televisie programma's geplaatst zoals: blooper en "behind the scenes" filmpjes van de serie Las Vegas, beelden van schrijver Matthew O'Brien die het rioolsysteem van Las Vegas verkend en praat met de daklozen die er wonen, 14 afleveringen van Vegas Strip (een reality show van Las Vegas Metro Police over hun dagelijkse werk op de Las Vegas Strip), een paar afleveringen van COPS: Las Vegas Heat, enz. Erg leuk beeldmateriaal voor de echte Las Vegas liefhebbers
- We hebben beeldmateriaal toegevoegd van de officiële opening van diverse Strip resorts
- We hebben weer foto's toegevoegd.

Op dit moment werken we aan het reisverslag van februari 2012 en oktober 2011 die vanwege drukte zijn blijven liggen. We hopen deze binnen een paar weken ook online te hebben.

We hopen dat jullie wat aan de informatie in de reisverslagen hebben en het toegevoegde beeldmateriaal kunnen waarderen. Enjoy:
Slegers op Reis
#3 - 14-10-2012, 17:38 uur
« Laatst bewerkt op: 24-10-2014, 23:36 uur door VegasFreak »
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

Henkvdz

Hartelijk dank voor de LV verslagen, schitterend.
Ook ik ben LV lover
#4 - 15-10-2012, 13:04 uur

Old Faithful

Ik ben niet zo'n Las Vegas fan. Ik waardeer echter dit initiatief t.b.v. degenen die dat wel zijn.  :afro:
#5 - 15-10-2012, 14:09 uur
Groet,

Old Faithful

Dirc

Ik wel hoor!

Ik ben zeker niet gok-addict of iemand die alleen in luxe leeft op vakanties, maar ik vind het altijd prettig om tijdens een vakantie ook een keer ergens tot rust te komen.
De ene doet dit in de natuur, de ander in Vegas.

Sterker nog, ik heb nog nooit meer dan 1 dollar gegokt in Vegas, maar het rustig rondlopen, zwemmen, niksen brengt mij meer / anders tot rust dan een wandeling waar ik actief bezig ben.
#6 - 15-10-2012, 14:48 uur

VegasFreak

Dat vinden wij ook het mooie van Vegas. Er is voor iedereen voldoende te vinden. Je kunt prima naar Vegas op vakantie zonder 1 dollar te vergokken. Er is ontzettend veel te zien, geweldige shows, oneindig veel restaurants waar je heerlijk kan eten, lekker weer dus relaxen aan het zwembad kan ook prima en je kunt winkelen tot je er bij neervalt. Tenslotte is de omgeving schitterend met Lake Mead, Mount Charleston, Red Rock Canyon, Grand Canyon, enz. En een groot ander voordeel van Vegas is dat je naar verhouding luxe resorts en hotelkamers hebt voor prijzen waar je op andere plaatsen slechts een middelmatige kamer hebt.

Op de één of andere manier blijven we nog steeds telkens teruggaan en ik zie dat voorlopig bij ons nog niet veranderen haha  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
#7 - 15-10-2012, 18:02 uur
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 11:09 uur door VegasFreak »
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

VegasFreak

Peter, ik ben benieuwd hoe het Rio en Riviera je bevallen. Er is best veel werk (cosmetisch) gedaan aan Riviera het laatste jaar en ik ben benieuwd of het je daar bevalt. Als je daar bent en je hebt zin in een lekkere maaltijd, probeer dan vooral eens de Peppermill die naast de Riviera zit. Enorme porties, het eten is heerlijk en de sfeer prima!
#8 - 15-10-2012, 23:47 uur
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 11:09 uur door VegasFreak »
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

VegasFreak

Sorry mensen, de website is weer even zwaar "under construction". Vanacht is de website verhuisd naar een nieuw format en contentmanagementsysteem. Gevolgen: de layout van de website is naar de knoppen, een groot aantal foto's is niet meer zichtbaar en daarnaast werkt een groot aantal filmpjes even niet meer. Is allemaal op te lossen maar dat gaat me helaas wel een paar dagen kosten. Ik geef even een seintje als het allemaal weer werkt.

Groeten,
Frank
#9 - 16-10-2012, 11:45 uur
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

Ings

Hoi Frank!

Ik ga flink wat tips en ideeen van je stelen, handige site hebben jullie!
Wij zijn dit jaar voor het eerst in Vegas geweest en verkocht! We baalden dat we alweer door "moesten" na 2 nachten.
Veel te kort... Vandaar dat we volgend jaar bijna een week in Vegas blijven. Helemaal zin in!

Groetjes Ings
#10 - 29-12-2012, 17:35 uur
2012 Camperrondreis Los Angeles - San Fransisco (4 weken)
2013 Camperrondreis Denver - Las Vegas (4 weken)

MiamiHeat

Ziet er top uit Frank. Ook wij verblijven graag in Vegas en volgend jaar staat LV weer op de agenda!
#11 - 29-12-2012, 19:41 uur

VegasFreak

Hallo mensen,

De afgelopen maanden ben ik erg druk geweest met het bouwen van een compleet nieuwe website. Onze oude is omgezet naar een ander format en daardoor is de opbouw helemaal naar de knoppen gegaan. Daarom dachten we het dik maar maar echt goed aan te pakken en het professioneler te maken. Dat heeft geresulteerd in een compleet nieuwe sit waarbij ook voor de lezers een bijdrage kunnen leveren door middel van reviews voor hotels, restaurants, shows, tours, enz. De basis van de site staat en ik moet zeggen dat ik trots ben op het resultaat. We zitten ook op Twitter en op YouTube.

Hierbij alle relevante adressen. Heb je interesse in Las Vegas en wil je de ontwikkelingen blijven volgen.....

http://www.vegasunravelled.com

Op de homepage van onze site kun je je ook aanmelden voor onze Twitter en YouTube pagina.

In de komende week zullen er nog reviews voor het Tropicana, het Stratosphere en voor New York New York worden toegevoegd. Ook komen er nog een groot aantal foto's bij en zullen we een start maken met het posten van het laatste nieuws in de nieuwssectie.

Eerste leuke nieuwtje dat te melden is dat de jaren 90 band Boyz To Men een eigen show krijgt bij het Mirage met ingang van maart dit jaar.

Kom dus gerust een kijkje nemen en voel je vooral welkom om een bijdrage te leveren. In het linkermenu op de homepage kun je de "Participate" pagina vinden waarin alle details staan om een review in te dienen. Ik hoop dat de website jullie gaat bevallen. Heb je vragen mbt Las Vegas, stel ze gerust.....

Groeten,
Frank
#12 - 07-01-2013, 23:05 uur
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 11:10 uur door VegasFreak »
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

Dirc

Hij doettut niet......
#13 - 07-01-2013, 23:51 uur

VegasFreak

Sorry, foutje in de link. Heb hem aangepast :)
#14 - 07-01-2013, 23:57 uur
« Laatst bewerkt op: 12-01-2013, 11:10 uur door VegasFreak »
What goes on in Vegas........ends up on vegashighroller.net

http://vegashighroller.net

TondeG

Heel indrukwekkend , ben even aan het bladeren en heb gelijk weer zin >:D
#15 - 08-01-2013, 00:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15