Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Op zoek naar een uitdagende road trip?

Discussie gestart

Yessica

Ik kan me nog herinneren dat ik het uitstippelen van de route -zeer tegen mijn gewoonte in- eens aan mijn reispartner overliet. Zijn trip bracht ons op de Mount Lemon Highway. Nou mensen, dit is een plaatje van de scenic Mount Lemon Highway




Uploaded with ImageShack.us

Anyhow, ik kwam deze website tegen en vond 'em wel interessant, al stond onze Mount Lemon Highway er niet bij  :)
Iemand met een interesse in een uitdagende road trip zal hier zeker goede info uit kunnen halen!  http://www.dangerousroads.org/north-america.html

#1 - 05-01-2012, 08:24 uur



jhbechthum

Mooie site, ik mag dat soort wegen wel:



Gelijk toegevoegd aan mijn USA-favorieten 8)


Johan
#2 - 05-01-2012, 10:17 uur
Bezocht: AL-AR-CO-FL-GA-HI-ID-MI-MS-NC-NE-NY-PA-SD-TN-UT-VA-WV-WY
2019: UT-AZ-NV-CA-GA-AL

Pieter79

Bedankt, heb 'm ook aan favorieten toegevoegd!

Gr. Pieter
#3 - 05-01-2012, 12:51 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

Old Faithful

De titel was in eerste instantie niet erg uitnodigend, totdat ik zag dat de Alaska  Highway één van die gevaarlijke wegen is. Ik heb die weg in de zeventiger jaren twee keer gereden, toen die nog grotendeels "unpaved" was. Ik heb op zolder zelfs nog een bumpersticker liggen met de tekst " I drove the Alaska Highway both ways .........and lived!  :) Dat was in de zomer, dus niet zo gevaarlijk. Ik herinner me wel meerdere lekke banden per dag en een heleboel stof als het droog was en een heleboel modder als het regende.

Ik heb de site ook bij mijn favorieten gezet. Bedankt.  :afro:
#4 - 05-01-2012, 17:52 uur
Groet,

Old Faithful

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15