Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

(zo goed als) definitieve route september 2010

Discussie gestart

leendert en maria

Wim, omdat je ook bij Dollar je auto huurt, wellicht heb je hier nog iets aan. Wij konden in SF kiezen uit 2 adressen om de auto in te leveren: SFO of 'O Farrell Street. Bij het laatste inleveradres zit je midden in Union Square en vlakbij halte Powell. Ons hotel stond er nog geen 150 m vandaan!
Maria
#31 - 19-08-2010, 09:06 uur

wim312

Ik lever de auto in op O'Farrell Street, Maria. We hebben een h(m)otel aan de Lombard Street (Coventry Motor Inn).
Zie wel hoe ver dat is van O'Farrell Street, anders pakken we een taxi terug.
Maar bedankt voor de info, Maria.

Trouwens, je had het erover dat je maar 1 sleutel bij je huurauto keeg maar achteraf bleken het er toch 2 te zijn.
Kunnen anderen bevestigen dat je altijd 2 sleutels meekrijgt met je huurauto?

Wim

#32 - 19-08-2010, 11:35 uur

koosv

De laatste jaren heb ik altijd twee sleutels gekregen (Dollar, Hertz), die zitten echter aan een niet te openen metalen ring, bestaande uit gebundelde ijzerdraden. Je kan ze met een tang in de walmart bv losknippen, het is niet heel gebruikelijk stel ik me voor, om dat te doen.

Echter, als de auto zou worden gestolen,  :'( en je kan slechts één sleutel tonen omdat je de andere bent kwijtgeraakt, dan heb je waarschijnlijk wat uit te leggen
#33 - 19-08-2010, 12:18 uur

Nici

Wij hadden de auto via Alamo en kregen slechts 1 sleutel.
#34 - 19-08-2010, 13:21 uur

MissFluffy

Bij ons net zo , 1 sleutel bij de huur bij alamo .
Misschien hun bedoeling zodat je die sneller zou kwijt  spelen en zij zodanig kosten  kunnen innen  :-\
#35 - 19-08-2010, 13:48 uur

Lilo

Soms hebben we 1 sleutel gekregen, soms 2. Die 2 hangen dan wel zo aan elkaar dat ze bijna niet af elkaar te krijgen zijn. Zie hier dan ook het nut niet van in.

Lilo
#36 - 19-08-2010, 16:43 uur

wim312

Hallo,


Heb het eerste hotel bij aankomst in Phoenix geannuleerd (Motel 6, Scottsdale) en (aan de hand van een eerdere tip)
bij de Sleep Inn in Phoenix North geboekt. Scheelt toch weer bijna een uurtje rijden en aangezien onze eerste dag behoorlijk vol
zit is die tijd toch weer mooi meegenomen.

Ik denk er ook aan om BW in Mammoth Lakes te verruilen voor een cottage bij Lake View Lodge in Lee Vining.
Iemand ervaring met deze 'tent'?

Nog even over de autohuur. Ik las dat er geen inzittende verzekering bijzit (heb Dollar Platinum) en ook de banden en ruiten zijn er niet bij verzekerd.
Sluit je daar ter plekke een verzekering af? (als je dat wilt natuurlijk)

Wim


 
#37 - 21-08-2010, 17:24 uur

Tet14

Nog even die sleutels. Ja 2 sleutels aan die "niet te openen" ring maar zelfs ons Swiss Army knife had er niet veel problemen mee. We hebben allebei graag een sleutel en Hertz zei er niets van bij inlevering van de auto.
#38 - 22-08-2010, 11:35 uur

leendert en maria

Wij kregen bij Dollar afgelopen juli 2 aparte sleutels, elk aan een eigen ring.
Maria
#39 - 22-08-2010, 16:29 uur

Nici

Wim,
Wij hebben afgelopen juni in Lake View Lodge geslapen. Receptie zag er keurig uit en toen we naar onze stacaravan reden, dachten we: in welk zootje zijn we nu terecht gekomen!  :(
Maar... het was hier prima vertoeven  ;). We hadden stacaravan 12T, best ruim, lekker bed, redelijke douche, internetverbinding was ook redelijk. Een supermarkt om de hoek. We hebben zelf gekookt, dus ik weet niet waar je lekker kunt eten. Vond Lee Vining verder niet zo bijzonder. Misschien moest het nog op gang komen want de Tioga Pass was nog maar een paar dagen open.
Achteraf bezien hadden we wel vaker zo veel ruimte als in Lee Vining willen hebben in een stacarvan/cabin!

Nici

p.s. 12T is dus een stacaravan en geen cabin/cottage
#40 - 22-08-2010, 20:33 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15