Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

17 jarige op vakantie

Discussie gestart

Christian

Hooii,

Ik ga in de zomervakantie voor 1maand naar californie naar familie toe enz.Mijn familie zijn ook allemaal dingen aan het plannen om leuke dingen te doen in californie met mij, ze vroegen aan mij wat ik ook graag zou willen zien of heen zou willen.
Mijn vraag is dus wat zou ik zeker moeten zien/doen als ik in californie ben ?

Alvast bedankt :D
 
#1 - 13-01-2007, 14:31 uur

danny debals

waar ergens in Californië?
#2 - 13-01-2007, 15:27 uur
Danny Debals

Hans B

Volgens mij las ik in een ander bericht dat Victorville de uitvalsbasis zou worden.
Je zit dan in de woestijn. Van deze plaats weet ik niets.
Je zit echter niet ver van L.A. en daar is genoeg te zien.
Als je familie je mee op sleeptouw neemt naar S.F., L.V. en misschien wel het Yosemite NP, dan beleef je een super vakantie.

Hans
#3 - 13-01-2007, 21:46 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Christian

Sorry vergeten te melden, maar ik ga naar Victorville ja ( daar is de film van Terminator opgenomen dacht ik :D )

Volgens mij las ik in een ander bericht dat Victorville de uitvalsbasis zou worden.
Je zit dan in de woestijn. Van deze plaats weet ik niets.
Je zit echter niet ver van L.A. en daar is genoeg te zien.
Als je familie je mee op sleeptouw neemt naar S.F., L.V. en misschien wel het Yosemite NP, dan beleef je een super vakantie.

Hans

Is dat allemaal wel haalbaar in 1 maand ? Ik ga waarschijnlijk ook een bezoek brengen in Phoenix
#4 - 14-01-2007, 00:44 uur

danny debals

Victorville - ik vond op Google de website http://ci.victorville.ca.us/ over Victorville, ligt dus inderdaad 100 miles Noord-Oost van LA, op de I-15 richting Barstow.
Dan lijkt het me dat je inderdaad paar keer naar Greater LA zal gaan, met alle gekende attracties.
Las Vegas is al iets verder, zeer zeker dus de moeite waard.
Ook Death Valley is 'tamelijk' dicht bij.
1 maand is uiteraard niet zo veel - maar zo krijg je de smaak te pakken voor later!
#5 - 14-01-2007, 11:24 uur
Danny Debals

Hans B


Is dat allemaal wel haalbaar in 1 maand ? Ik ga waarschijnlijk ook een bezoek brengen in Phoenix

Ja hoor geen probleem, mits je vervoer hebt. Aangezien je 17 bent en geen rijbewijs bezit zal het lastig worden om alles zelf te ondernemen, vandaar dat ik in m'n antwoord mee nam dat de familie je wel op sleeptouw zal moeten nemen. Maar wellicht is de Greyhound ook een idee. Deze bussen rijden tussn de grote steden. Kijk op hun site. http://www.greyhound.com/

Hans
#6 - 14-01-2007, 12:26 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Christian

Victorville - ik vond op Google de website http://ci.victorville.ca.us/ over Victorville, ligt dus inderdaad 100 miles Noord-Oost van LA, op de I-15 richting Barstow.
Dan lijkt het me dat je inderdaad paar keer naar Greater LA zal gaan, met alle gekende attracties.
Las Vegas is al iets verder, zeer zeker dus de moeite waard.
Ook Death Valley is 'tamelijk' dicht bij.
1 maand is uiteraard niet zo veel - maar zo krijg je de smaak te pakken voor later!


Ja ik heb ook al op google maps gezien dat Victorville echt een gat in de woestijn is haha, maarja dat maakt mij niet veel uit want ik heb dus ook de mogelijkheid om andere dingen te bekijken.
Ik zal vragen of we naar Death Valley gaan klinkt wel interessant.


Is dat allemaal wel haalbaar in 1 maand ? Ik ga waarschijnlijk ook een bezoek brengen in Phoenix

Ja hoor geen probleem, mits je vervoer hebt. Aangezien je 17 bent en geen rijbewijs bezit zal het lastig worden om alles zelf te ondernemen, vandaar dat ik in m'n antwoord mee nam dat de familie je wel op sleeptouw zal moeten nemen. Maar wellicht is de Greyhound ook een idee. Deze bussen rijden tussn de grote steden. Kijk op hun site. http://www.greyhound.com/

Hans

Het vervoer is geen probleem mijn nichtje stuurt mij wel overal naar toe. Vind het nog steeds niet leuk dat ik met mijn 17 jaar naast mij nichtje in de auto moet zitten terwijl zij 16 is met rijbewijs pff..
Maarja ik heb in iedergeval vervoer. Zijn er ook leuke dingen te doen aan de kust ? Het lijkt mij namelijk gaaf om naar het strand te gaan.
#7 - 14-01-2007, 12:56 uur

Hans B

Zijn er ook leuke dingen te doen aan de kust ? Het lijkt mij namelijk gaaf om naar het strand te gaan.
Ja natuurlijk, wandelen, surfen, maar vergeet niet dan het elke dag wel een heel eind rijden is.
Hans
#8 - 14-01-2007, 17:13 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15