Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

2 weken Californie/Nevada vanuit Portland, wat te doen??

Discussie gestart

E-line

Ik en mijn vriend gaan familie bezoeken in Portland, Oregon. We willen daar 2 weken verblijven,
maar daarnaast ook 2 weken rondtrekken door Californie/Nevada.
Wat we sowieso willen zien (en wat bij ons bekend is) is San Francisco, San Diego (evt. sea world),
LA en Las Vegas. Wat voor leuks en moois komt er dan nog meer op onze route, wat we eventueel
kunnen inplannen? En in wat voor volgorde zouden jullie deze steden aandoen vanuit Portland?
Ik heb wel op het forum gezocht, maar ik weet nog steeds niet wat nou precies op onze
route valt, en of het leuk is voor ons (jong stel, dan 23 & 26). We zouden graag natuur/steden willen combineren,
maar zijn toch meer stadsmensen.

Wie kan ons helpen??
Alvast bedankt!!
#1 - 19-08-2007, 19:58 uur

Anouk

Ik neem aan dat jullie dit met de auto gaan doen? Dan zou ik via de kust naar SF rijden, dan LA en San Diego en daarna naar Las Vegas.. Of precies andersom natuurlijk.. Maar de kust is super, dus daar zou ik iig langs gaan ;)
#2 - 19-08-2007, 20:32 uur

Marianne

Je kunt inderdaad via de kust naar het zuiden, dan heb je steden en natuurshcoon. Dan van San Diego of Los Angeles naar Las Vegas. Vandaaruit zou je via Death valley naar Yosemite kunnen gaan. Of je gaat vanuit Death Valley naar Lake Tahoe via de 395 en dan naar Lassen Volcanic NP en weer naar Oregon.
Koop alvast een kaart hier, erg leuk om wat routes te bekijken. Voor reistijden en afstnaden kun je www.mapquest.com gebruiken.
In ons 2006 verslag vind je delen van die route.

Marianne
#3 - 20-08-2007, 00:48 uur

Michiel77

Ik zou via de kust naar beneden rijden en door het binnenland terug. De kust (hwy 1) is echt super. Je kunt vanuit San Diego ook Joshua Tree doen onderweg naar LV. Death Valley en Yosemity op de terug weg. Bij Oregon zou je nog de Columbia River Gorge kunnen doen. Maar weet nog niet hoe dat is. Die zien we over een paar weken.
#4 - 20-08-2007, 20:04 uur

E-line

Alvast bedankt!
Nu heb ik een beetje een beeld van waar we langs komen etc. en wat realistisch is qua afstand!
Heerlijk om dit soort dingen uit te zoeken :)
#5 - 20-08-2007, 23:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15