Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

3 weken West Amerika

Discussie gestart

wendy

Hallo allemaal!

We hebben de volgende trip voor West USA gepland staan:

- San Diego
- Grand Canyon
- Monument Valley
- Lake Powel (?)
- Bryce Canyon
- Las Vegas
- Death Valley
- Yosemite
- San Francisco

We hebben in totaal 3 weken. Ik ben nog niet helemaal zeker van Lake Powel. Is dat de moeite waard of kunnen we beter doorrijden naar Bryce Canyon?
Alle tips en adviezen zijn welkom!

Alvast bedankt!  cheerg

Groetjes, Wendy
#1 - 06-04-2007, 17:09 uur

Bonnie

Hoi Wendy,

Als je LA aan je lijstje toe zou voegen, zou je mijn reis hebben :D Kijk eens op http://www.bonbasreizen.bonbonvoetbalspel.nl , daar kun je een reisverslag van mijn reis lezen.
Hoop dat je er wat aan hebt!

groeten Bonnie
#2 - 06-04-2007, 17:18 uur

jerbia

Nieuw!
Bij Page is nog wel meer dan alleen Lake Powell. Je kunt een bezoek aan Antelope Canyon brengen, Horseshoe bend, de Navajo bridge, Glen Canyon Dam etc, etc.
Ook zie ik Zion NP niet op je lijstje staan. Wij hebben ook voor aankomende zomervakantie onze eerste reis naar het Zuidwesten gepland met de tips van o.a. dit forum. Misschien kun je wat tips halen van onze site: www.bvisible.nl. Kijk ook eens in de reisverslagen van anderen (in de signature onderaan de berichtjes).
#3 - 06-04-2007, 17:35 uur
« Laatst bewerkt op: 30-09-2007, 19:43 uur door jerbia »

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15