Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Alabama Hills (Lone Pine)

Discussie gestart

BESNAG1

Ik zit te twijfelen of ik op mijn rit van Death Valley naar Visalia een kleine omweg zou maken om de Alabama Hills te bezoeken. Kan iemand mij vertellen of dit de trip waard is of zijn er betere zaken te bekijken op deze route
Alvast bedankt voor de tips
#1 - 28-06-2005, 13:32 uur

Jez

Sorry, geen idee waar dat is  ???
Hoe was je van plan te rijden van DV naar Visalia?
#2 - 28-06-2005, 20:22 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

BESNAG1

Van Death Valley richting Lone Pine. Als we naar de Alabama Hills gaan dan is het volledig tot in Lone Pine anders via de 395 naar Inyokern en dan zo via Lake  Isabella naar (de 155) naar Visalia
#3 - 28-06-2005, 21:25 uur

Jez

Aha! Ik denk dat je Sequoia National park bedoelt en dat is zeer zeker de moeite waard!!! De bergketen aldaar heet de Sierra Nevada, en die vond ik erg mooi. Ik geloof alleen niet, dat je van Death Valley naar Visalia dóór Sequoia kunt. Da's wel jammer. Wat ga je na Visalia doen? Als je toch al van plan was naar Sequoia te gaan, dan zou ik Alabama Hills laten zitten en lekker vanaf de 190 de 395 nemen. Dat is volgens mijn kaart een mooie route.
#4 - 28-06-2005, 22:23 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Chi Sin X

De mensen van deze website http://www.case23.com/vision23/index.html hebben dat ook bezocht en waren er erg over te spreken.

Maar ik ben er nog niet geweest.  Maar het staat wel op mijn programma.
#5 - 29-06-2005, 08:38 uur

marcek

Ik heb die site www.case23.com ook gezien. Je kan de Alabama Hills daar op twee plekken terugvinden: Bij hun reisverslag van 2004 en bij Overige Bezienswaardigheden. Er staan ook veel foto's. Zelf wil ik dit gebied ook zeker gaan bezoeken!!
#6 - 29-06-2005, 22:39 uur

BESNAG1

Marcek
wanneer ga jij naar Lone Pine?
#7 - 12-07-2005, 08:12 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15