Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Alaska

Discussie gestart

mira

Hallo allemaal,

Ik wil samen met mijn zoontje 6 maanden en mijn vriend in alaska gaan rondtrekken. Is het mogelijk om bijvoorbeeld 1 maand bij een familie in huis te wonen en te leven. Zijn hier adressen van bekend van gezinnen die hier voor open staan????

Alvast bedankt
Groetjes Mira ;D
#1 - 13-01-2005, 13:59 uur

hanneke

Hallo Mira,

Ik heb nog nooit gehoord dat dit mogelijk is, maar wie weet.
Hoe lang wil je er heen gaan? Als je 1 maand gaat, bedenk dan dat je al je tijd nodig hebt om rond te trekken en alles te zien, en dat een vaste locatie (bij mensen in huis) dan niet handig is....

Groetjes,
Hanneke
#2 - 14-04-2005, 19:28 uur

Chiefram

Alaska! WOW! Staat momenteel bovenaan mijn verlanglijstje om te bezoeken. Ik heb er een videoband van, echt waanzinnig!

Ik denk dat wij binnen nu en 3 maanden ook deze droom in vervulling laten gaan...

Mochten jullie er geweest zijn, please plaats dan wat foto's!  :D
#3 - 16-04-2005, 17:42 uur

Jez

Je zou kunnen kijken of woningruil mogelijk is, dus dat jullie in iemands huis gaan en die iemand in jullie huis hier. Je hebt daar een organisatie voor, die die dit regelt. Maar of er gezinnen uit Alaska een maand in Holland willen zitten........?
Via Google zul je wel info vinden.

Overigens sluit ik me wel bij Hanneke aan (al was het maar omdat ik Janneke heet........ ;D). De afstanden aldaar kun je niet vergelijken met hier. Hier kun je een maand in 1 huis zitten en heel Nederland zien, maar daar ligt het wel even anders!
#4 - 24-04-2005, 11:58 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Stinger

ik heb vorige maand 2 mensen uit Alaska leren duiken,die hebben me uitgenodigd om wanneer dan ook langs te komen en in hun huis te verblijven,erg aardig,maar ik weet niet alaska trekt me helemaal niet :-\veel te koud!!! BRRRRRR
#5 - 24-04-2005, 22:19 uur

Chiefram

ik heb vorige maand 2 mensen uit Alaska leren duiken,die hebben me uitgenodigd om wanneer dan ook langs te komen en in hun huis te verblijven,erg aardig,maar ik weet niet alaska trekt me helemaal niet :-\veel te koud!!! BRRRRRR

Nou zeg! Ben jij nou een Nederlander??!! Alaska krijg je maar een keer in je leven te zien en jij slaat het af???
#6 - 24-04-2005, 23:45 uur

Stinger

Ja Chief,ik ben officieel wel een Nederlander,maar woon al 6 jaar in de Caribbean 8)

Dus...........ik ben een mietje geworden wat betrefd het weer,maar wie weet ga ik er nog wel eens heen hoor,kreeg toevallig vandaag nog een mailtje van deze mensen.

groetjes Stinger ;)
#7 - 25-04-2005, 00:54 uur

Chiefram

Ja, dan is Alaska wel erg een tegenpool voor je! LOL!
#8 - 25-04-2005, 03:05 uur

Stinger

maar ik geloof best dat het er onwijs mooi is hoor!!dat zl ik zeker niet ontkennen!!! ;)
#9 - 26-04-2005, 00:44 uur

Colorado

Omdat ik een team met sledehonden heb, lijkt het mij fantastisch om ooit de Iditarod te volgen ter plaatse. En helden als Jeff King en Deedee Jonrowe en Martin Buser te ontmoeten.

Anita

#10 - 25-05-2005, 15:13 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15