Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

haalbaar

westkust haalbaar

0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

amerika

Discussie gestart

kurtje

deze routte had ik aan gedacht voor zomer 2006
San francisco
kings canyon
sequoia n.p
las vegas en hooverdam
grand canyon
zion n.p
bryce canyon
page lake powell en antilope canyon
salt lake city
yellowstone n.p
mt rushmore
rocky mountain
arches  n.p
canyonlands n.p
monument vally
tucson
san diego
l.a
Voor deze reis hebben we 30 dagen we zouden dit willen doen met een motorhome.Is deze reis haalbaar of is dit te veel ?is de routte goed of kunnen we anders rijden zit in de knoei met yellowstone n.p wie kan er mij goede raad geven? dank bij voorbaat
#1 - 22-08-2005, 22:02 uur

Jez

Hoi,

Ik heb het idee dat je een beetje van hot naar her rijdt, en weer terug. Gooi dit plan eens door een routeplanner (werk zelf graag met MS Autoroute) en kijk of je niet tot een wat economischer route kunt komen.
#2 - 22-08-2005, 22:17 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Jez

Ik ben zo vrij geweest je route even anders in te delen; scheelt je al 1000 miles!

Kijk maar wat je ermee doet:

San francisco
Kings canyon
Sequoia n.p
Las Vegas en hooverdam
Zion n.p
Bryce canyon
Salt lake city
rocky mountain
yellowstone n.p
mt rushmore
arches  n.p
canyonlands n.p
lake powell en antilope canyon
monument vally
page
grand canyon
tucson
san diego
l.a

#3 - 22-08-2005, 22:27 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

kurtje

Ik ben zo vrij geweest je route even anders in te delen; scheelt je al 1000 miles!

Kijk maar wat je ermee doet:

San francisco
Kings canyon
Sequoia n.p
Las Vegas en hooverdam
Zion n.p
alvast  bedankt  voor de tips
Bryce canyon
Salt lake city
rocky mountain
yellowstone n.p
mt rushmore
arches  n.p
canyonlands n.p
lake powell en antilope canyon
monument vally
page
grand canyon
tucson
san diego
l.a


#4 - 22-08-2005, 22:31 uur

Bakvet

Hallo mensen, als we zelf een reis kunnen bedenken dan kunnen we toch ook wel een onderwerp om boven de vraag te plaatsen verzinnen?

Natuurlijk kan je kris kras door Amerika reizen met een motorhome. Vergeet alleen niet dat zo'n voertuig 1 liter op 4 km rijdt en dat je hem met onbeperkte kilometers moet huren (als dat mogelijk is) want anders krijg je achteraf een naheffing per kilometer waar je ongelukkig van wordt.
#5 - 22-08-2005, 22:33 uur

kurtje

bedankt alvast voor de tips zal de reis eens door de routtr planner halen
de routte die jij op geeft jez zou dat te doen zijn op 4 weken of is dit te hoog gegrepen
#6 - 22-08-2005, 22:34 uur

Njit

bedankt alvast voor de tips zal de reis eens door de routtr planner halen
de routte die jij op geeft jez zou dat te doen zijn op 4 weken of is dit te hoog gegrepen

Volg gewoon eens het standaard recept om tot een mooie route te komen:

- Lees reisverslagen door. Wat jij gaat doen hebben al vele voor je gedaan
- Bedenk wat je allemaal wilt gaan doen op de plekken die je gaat bezoeken
- Gooi de plaatsen in de routeplanner. Neem de reistijden wel met een korreltje zout. Je wilt er tenslotte niet doorheen racen (en met een RV gaat dat ook niet)
- Plaats de eerste versie van je route waar je zelf ook al wat moeite in gestoken hebt en stel gerichte vragen.
- Verbaas je over de gerichte antwoorden die je krijgt.

Dus, eerst zelf even je huiswerk doen en daarna aan ons voorleggen :)
#7 - 22-08-2005, 23:45 uur

Inge

Salt lake city
rocky mountain
yellowstone n.p
mt rushmore
arches  n.p

Hoi Jez,

Dit lijkt me juist ontzettend om  ???. Salt Lake City ligt toch veel dichter bij Yellowstone dan bij Rocky Mountain NP?  En dan weer vanuit het noordoosten terug naar het zuidwesten????  :-\

Een logischer route lijkt mij:
SLC > Yellowstone > Mnt. Rushmore > Rocky Mountain np > Arches/Canyonlonds > mon. valley > Page/Lake Powell/Antelope Canyon.
#8 - 23-08-2005, 13:14 uur

Jez

Hee Inge,

Ja, kan ook. Ik gaf een suggestie; Kurtje hoeft zich er niet aan te houden. Ik had geen tijd 15 varianten te bedenken, dus kwam met het 1e idee. Aan Kurtje om er iets mee te doen. Of niet.
#9 - 23-08-2005, 21:03 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15