Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Amerika-reis april 2011

Discussie gestart

MvG

Beste forumgangers,

In april wil ik een vriend van mij opzoeken die voor 6 maanden in San Diego verblijft. Als ik daar dan toch ben, wil ik natuurlijk wel wat meer zien dan alleen San Diego;) Ik heb al veel ideeen in andere topics opgedaan over de te volgen routes ed. Ik heb nu nog een paar concrete vragen:
1. Zijn alle (normale) wegen in april toegankelijk/te berijden in parken zoals Grand Canyon, Monument Valley, Zion, Bryce, Capitol Reef en de gebieden rond Page en Moab?
2. Kan ik voor die gebieden volstaan met het huren van een 'gewone' auto, of is een auto met 4WD aan te bevelen?
3. Hoe is het met de bezettingsgraad in hotels in april? Met andere woorden: moet ik alles van te voren boeken, of kan ik de meeste hotels ook ter plekke uitzoeken/boeken?

mvg
Martijn
#1 - 19-01-2011, 12:22 uur

Tet14

Hi
1, Ja. Tenzij een hele late sneeuwstorm. Niet waarschijnlijk.
2. Ja. Een awd is niet nodig
3. Tijdens Pasen  kan het drukker zijn. In GC zou ik altijd reserveren om teleurstellingen te voorkomen. Kijk bij Moab of er geen festiviteiten zijn.
#2 - 19-01-2011, 19:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15