Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

antilope cave

Discussie gestart

erikeazy

Is de anitlope cave goed te bereiken vanuit monument valley zonder een extra overnachting te maken.
zie schema, en toch van beide genoeg te kunnen zien.

groet, Erik


Amsterdam - San Fransisco
San Fransisco
San Fransisco - Yosemite
Yosemite NP
Yosemite NP - Death Valley
Death Valley - Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Monument Valley
Monument Valley - Grand Canyon
Grand Canyon - Lauglin
Laughlin - Santa Monica
Santa Monica
Santa Monica
Santa Monica - New York
New York
New York - Amsterdam
#1 - 04-05-2007, 11:30 uur

Veusy

Is de anitlope cave goed te bereiken vanuit monument valley zonder een extra overnachting te maken.
zie schema, en toch van beide genoeg te kunnen zien.

groet, Erik


Amsterdam - San Fransisco
San Fransisco
San Fransisco - Yosemite
Yosemite NP
Yosemite NP - Death Valley
Death Valley - Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas
Las Vegas - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Monument Valley
Monument Valley - Grand Canyon
Grand Canyon - Lauglin
Laughlin - Santa Monica
Santa Monica
Santa Monica
Santa Monica - New York
New York
New York - Amsterdam

Dat valt te zien om hoe laat je Antelop Canyon wil bezoeken he. Het beste is van 11.30 tot 12.30 zoiets. Dan krijg je die mooie lichtinvallen in de Canyon. Ik dacht dat ik er vorig jaar ongeveer anderhalf uur over gedaan heb van Kayenta tot Page. Dat was wel 's ochtends vroeg toen er nog geen kat op de baan was.

Hans
#2 - 04-05-2007, 12:38 uur

allard

Is de anitlope cave goed te bereiken vanuit monument valley zonder een extra overnachting te maken.
zie schema, en toch van beide genoeg te kunnen zien.

Bryce Canyon - Monument Valley
Monument Valley - Grand Canyon

Qua kilometers efficiency lijkt het me handiger om Antelope Canyon op te nemen in de route Bryce - MV. Dat betekent extra vroeg vertrekken vanuit Bryce. Of die avond nog doorrijden naar bv. Mt Carmel Jct. Een gat van niks maar je komt er toch maar alleen om te slapen. Bedenk dat je Antelope Canyon niet op eigen houtje in mag. Je moet of boeken en opstappen in Page of wachten bij de parkingang op beschikbaar vervoer naar de eigenlijke canyon.

Allard
#3 - 04-05-2007, 19:03 uur

Bonnie

Ik geloof dat ik de antilope canyon over zou slaan. Je hebt namelijk al vrij weinig dagen en misschien wordt het anders te vol.

Als je het toch wilt, kun je het beste op je route tussen Bryce en Monument Valley langs Page rijden. Een bezoekje duurt 2 uur ongeveer. De rit van Bryce naar Mon. Valley kost je 6,5 uur. Dus totaal ben je dan 8,5 uur kwijt, zonder eten/drink pauzes. Dat is een erg erg lange dag, plus dat ik mij dan afvraag wanneer je dan monument valley bekijkt/bezoekt. Want ook dat is erg leuk.

Ik geloof dat ik Page over zou slaan!

groeten Bonnie
#4 - 05-05-2007, 10:06 uur

marcelgeert

Amsterdam - San Fransisco
San Fransisco
San Fransisco - Yosemite
Yosemite NP
Yosemite NP - Death Valley
Death Valley - Las Vegas
Las Vegas

Las Vegas - Bryce Canyon
Bryce Canyon - Monument Valley
Monument Valley - Grand Canyon
Grand Canyon - Lauglin
Laughlin - Santa Monica
Santa Monica

Santa Monica - New York
New York
New York - Amsterdam

Hoi, is er een bepaalde reden om zoveel dagen door te brengen in Las Vegas en Santa Monica?
Door van elke stad een dag af te snoepen krijg je ook de nodige ruimte in het schema.
Wij zijn in 2005 in Las Vegas geweest zijn toen s'middags aan gekomen en de andere dag ook s'middags weer vertrokken, voor ons was dat lang genoeg.

  Gr. Marcel
#5 - 05-05-2007, 12:27 uur

Elm

Hoi,

Ik sluit me aan bij diegene die een dagje stad eraf wilen snoepen.
Antilope Canyon is echt erg mooi helemaal als je rond het middag uur er bent. Dus niet overslaan!!!

Wij zijn er vorig jaar geweest zie : http://www.xs4all.nl/~eclaesse/

groetjes
elma
#6 - 17-06-2007, 12:20 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15