Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

auto huur

Discussie gestart

nanna

Hallo iedereen,

ik ga aankomende zomer voor het eerst een reis maken door USA.
De tickets zijn al geboekt, nu de auto.
Ik heb al een hele leuke aanbieding gevonden bij Holiday Cars via Thrifty huurmaatschapij.  Je hoort veel over Alamo en Avis, maar heel weinig over Thrifty!
Heeft iemand van jullie hier ervaring mee?

#1 - 10-02-2009, 23:26 uur

Benneke

Thrifty is het iets goedkopere kleine zusje van Dollar ,
waar ik gedurende meer den 15 jaar telkens mijn auto huurde door gans CA ,
Echter , als resultaat van de recente financiele crisis  staat de Dollar/Thrifty groep ( dochterondernemer van de Chrysler groep ) aan de rand van de afgrond ,
dit is één van de 20 grote bedrijven die op het punt staan chapter 11 aan te moeten vragen , zowel dus Chrysler als Dollar/Thrifty .
Als ik een auto vastleg sta ik bij aankomst in CA niet graag voor een leeg bedrijfsgebouw als ik de auto in wil en vertrekken , begrijp je ,
Voor mijn trip van volgende maand zou ik dus uw gestart topic willen gebruiken als dat mag , om gelijk te vragen naar de mensen hier hun ervaring met de andere verhuurfirma's ,
graag reactie aangaande prijs/kwaliteit ,
jammer genoeg heb ik buiten Dollar en één enkele keer Thrifty géén ervaring met andere firma's ,
dat heb je als je trouwen klant bent zekers ....
dus graag jullie bevindingen ,

Thxs

#2 - 11-02-2009, 12:12 uur

key-west

Het zijn wat oudere auto's ik ben al zo'n 40x in de US geweest en 1 x een auto van dit bedrijf gehad en het zal ook eenmalig blijven.
Ze prijzen het hier wel aan (zullen ze wel meer op verdienen)nee als ik u was zou ik een paar dollar meer uitgeven en voor Herts of Alamo gaan.
#3 - 15-02-2009, 00:01 uur

benvenlo

Als ik een auto nodig heb in de USA boek ik altijd bij usareisen.de
#4 - 22-02-2009, 16:44 uur
« Laatst bewerkt op: 22-02-2009, 18:06 uur door benvenlo »



ed&lizz

hoi
voor dit jaar in juni hebben wij weer een auto gehuurd via usareisen.de
bij alamo
tot nu toe nog geen problemen bij alamo kost een paar euro's meer
maar je krijg een niuewe auto mee,
afgelopen okt. een auto met 500 miles op de teller..
#5 - 23-02-2009, 11:46 uur

dol op reizen

ik heb nu voor het eerst een auto gehuurd bij usareisen.de, dus ik ben benieuwd hoe dat bevalt. Het enige wat me niet lekker zit is dat ik de hele huursom nu al moest betalen. Weet niet of dat bij die andere verhuurbedrijven ook zo gaat. Dus nu maar hopen dat ze ondanks de crisis blijven bestaan!
#6 - 24-02-2009, 09:47 uur

BartAngel

Dag Nanna,
Vorig jaar in september hebben we 22 dagen een auto gehuurd via Cheaptickets.nl --->Holiday Cars --->Thrifty/Dollar in Las Vegas. In ons geval klopte het inderdaad dat je auto niet brand new is, maar met 25.000 km op de teller hoef je niet te vrezen voor een wrak. Sterker, wij hadden ingekocht op een Crysler Intrepid en konden op McCarran airport kiezen uit een aantal auto's en met een jaar oude Mercury Grand Marquis konden wij meer dan prima leven. Mocht dit al de reden zijn dat deze firma hierdoor goedkoper is dan vind ik dit geen verkeerde besparing. Voor 22 dgn waren we 650 euro kwijt, incl. alle verzekeringen en volle tank (die leeg mag bij aflevering).
Let alleen wel even op dat je de juiste klasse auto krijgt. Mijn schoonouders kregen ipv een Jeep Liberty een Jeep Patriot mee zonder extra accessoires (geen centrale deurvergrendeling-electrische ramen-cruise control etc.) Doordat we laat in de avond pas aankwamen en redelijk afgeknoedeld waren kwamen we daar pas de volgende dag achter. 
Succes en geniet ervan straks.
#7 - 24-02-2009, 13:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15