Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

tijdsduur Las Vegas Bakersfield

route
tijsduur

autoreis

Discussie gestart

ad

wij willen binnenkort met de auto van Las Vegas via death vally naar Bakersfield rijden, is dit te doen in 1 dag ?
#1 - 19-08-2009, 21:23 uur

hdeweert

Hallo Ad
Ik weet niet waarom je een pol gemaakt hebt. Dat ziet er een beetje zinloos uit.
 De afstand Las Vegas Bakersfield is 460 km die je in 4 uur en 20 min met de auto kan rijden.
Je moet zelf maar uitmaken of je dat in 1 dag kan rijden.
Succes
Harm
#2 - 19-08-2009, 22:20 uur

cyclops8

Ik heb dit twee jaar geleden gedaan.
Het is te doen, maar wel een hele lange rit waardoor de tijd in DV erg beperkt is.

Googlemaps zegt dat het 377 mijl is en ongeveer 7,5 uur gaat duren. Dit is pure reistijd, zonder een enkele stop.
Ga er vanuit dat je al snel 10 uur onderweg bent!

Die 460 km is zeer waarschijnlijk zonder Death Valley
#3 - 19-08-2009, 22:22 uur

hdeweert

Even een correctie
Ik begrijp nog steeds niet waarom je een pol gemaakt hebt.
De afstand Las Vegas Bakersfield via DV is 577 km die je in 7 uur en 18 min met de auto kan rijden.
Je moet zelf maar uitmaken of je dat in 1 dag kan rijden.
Succes
Harm
#4 - 19-08-2009, 22:31 uur

BbimmerR

Ik heb de route andersom wel een keer gereden, met een paar stops in Death Valley waren we 12 uur kwijt. Death Valley is best wel druk met veel bochtige wegen. Het is dus te doen, maar was wel een lange dag hoor!
#5 - 20-08-2009, 15:10 uur
Check mijn zuidwest foto's op: http://www.imol.nl/cpg
Check mijn midwest blog op: http://www.imol.nl/usa/

JoeSee

 cheer cheerb cheer cheerb 7,5 uur achter elkaar autorijden   :D

Sterkte !

Kijk, alles kan, maar of het verstandig is kun je je afvragen.
Als je veel achter elkaar rijdt, ook al vind je autorijden nog zo leuk, loop je het risico dat je je ergens "stuk" rijdt. Ik bedoel daarmee: gevoel van uitputting, rode, droge ogen, verminderde eetlust en een portie sjagrijn.
Vast wel herkenbaar bij een aantal. Ik ken mensen die tegen het einde van hun reis de laatste dagen hun route afraggen of flink gaan snoeien in wat ze gepland hadden te doen, omdat ze zich vergist hadden in de afstanden en de impact die dat op je kan hebben.
Iedereen moet het natuurlijk zelf weten, maar persoonlijk genieten wij meer van een relaxte manier van reizen. Wel veel zien natuurlijk, maar wat eigenlijk teveel is wordt vooraf geschapt en bewaard voor een volgende keer.
Dit kan een verstandige strategie zijn om volop te genieten van de hele reis. Wellicht heb je er iets aan.
#6 - 20-08-2009, 16:32 uur
« Laatst bewerkt op: 20-08-2009, 18:46 uur door JoeEsE »

Marianne

Hallo Ad, welkom op het forum!

Zoals al aangegeven is, is het een behoorlijk rit, en je zult niet veel tijd hebben om iets te doen in DV. Nu is dat vaak ook niet mogelijk, tenminste niet in de zomer. Ik vind het ook jammer dat je op deze manier het park alleen op het midden van de dag kunt zien, het is juist prachtig om er tegen de avond of in de vroege ochtend te zijn.
Kun je niet elders iets schuiven? Waarom Bakersfield? Of staat de route vast? Het lijkt wel een beetje op een route van een reisorganisatie.
Kijk of je zin hebt in een lange rijdag, heb je dat niet, dan kun je ook rechtstreeks rijden, en eventueel even een kijkje nemen in Calico.
Misschien leuk om de hele route eens te plaatsen, wie weet krijg je nog handige tips op die manier.
(En als de stop na Bakersfield Yosemite is zou ik Bakersfield inruilen voor een overnachting langs de 395, zoals in Lone Pine.)

Marianne

Die poll zal niet de bedoeling zijn neem ik aan, misschien kan een moderator dat aanpassen.
#7 - 20-08-2009, 18:10 uur

Loek

7,5 uur achter elkaar autorijden  :D

Sterkte !


Gek, ik heb daar nu helemaal geen moeite mee.  Ik heb wel dagen van het dubbele gedaan, dan ben ik het wel zat.
#8 - 20-08-2009, 19:15 uur

JoeSee



Hopelijk komt de strekking van het verhaal over.
Nogmaals, iedereen moet natuurlijk zelf weten wat ie doet.  :afro:
#9 - 20-08-2009, 19:24 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15