Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bagage

Discussie gestart

Sanneke

Hi!

Ik lees al veel handige dingen voor onze rondreis door Amerika.
Maar waar ik benieuwd naar ben is wat men aan bagage en hoeveel bagage je meeneemt.

Ik snap dat je kleren etc. meeneemt maar hoeveel, wat is echt belangrijk en wat minder?
Wij gaan 4 weken door het zuidwesten in juli.
TIPS please!

Gr. Sandra
#1 - 28-05-2004, 15:35 uur

Makki

Hello,

een trip naar het Zuidwesten van de USA betekent hitte !
Neem zo veel mogelijk lichte kledij mee en iets dat je gemakkelijk kunt uitwassen (alhoewel er zijn overal wasautomaten te vinden).

Een truitje voor de killere avonden of de Air-Conditioning in Hotels, zal zeker welkom zijn. Vooral in San Francisco (ik weet niet of je er naartoe trekt) kan het 's avonds fris zijn. Plan je een bezoek aan Alcatraz, dan is het gegarandeerd veel kouder !

Denk eraan dat je alles kunt kopen in de USA en dat textiel over het algemeen goedkoper is dan bij ons, vooral de dollar nu laag genoteerd staat.
#2 - 28-05-2004, 15:49 uur
« Laatst bewerkt op: 28-05-2004, 15:50 uur door Makki »

Ronald Verhoog

Hi!

Ik lees al veel handige dingen voor onze rondreis door Amerika.
Maar waar ik benieuwd naar ben is wat men aan bagage en hoeveel bagage je meeneemt.

Ik snap dat je kleren etc. meeneemt maar hoeveel, wat is echt belangrijk en wat minder?
Wij gaan 4 weken door het zuidwesten in juli.
TIPS please!

Wat ik altijd doe is kleren meenemen voor precies 1 week. In Amerika kun je makkelijk overal wassen en hoef je dus maar een paar keer te wassen onderweg. Mocht je een automaat tegenkomen met van de makkelijke kleine pakken waspoeder, koop dan gelijk voor de hele reis. Ze kosten meestal 75ct of 1 dollar. Niet in alle was gelegenheden kun je waspoeder krijgen.

Wat het soort kleding betreft, neem vooral makkelijke kleding mee zoals t-shirts, spijkerbroeken e.d. Een Amerikaan loopt niet in pak of zo, ze zijn makkelijker daar.

Succes!!

Ronald
#3 - 21-06-2004, 19:16 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15