Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

beste providers in Arizona, Utah en Californie

Discussie gestart

wilma

Hallo,
Helaas  heb ik een orange mobiel die niet zo'n goede dekking in Amerika heeft. Nu heb ik me laten vertellen dat je handmatig een provider kunt instellen. Welke providers zijn het beste voor de staten Arizona, Utah en Californie? Weet iemand dat? Dan weet ik welke ik in moet stellen als ik daar ben.

groetjes, Wilma
#1 - 27-06-2008, 23:37 uur

Chiefram

Hallo,
Helaas  heb ik een orange mobiel die niet zo'n goede dekking in Amerika heeft. Nu heb ik me laten vertellen dat je handmatig een provider kunt instellen. Welke providers zijn het beste voor de staten Arizona, Utah en Californie? Weet iemand dat? Dan weet ik welke ik in moet stellen als ik daar ben.

groetjes, Wilma

Uhhh... ik zag je vraag elders ook al staan en had daar zojuist al een antwoord geplaatst.

De grootste en beste providers in Amerika zijn T-Mobile en Verizon. Daarnaast heb je nog Sprint en Cingular, maar met deze laatste heb ik geen ervaring. T-Mobile is mijn provider en ik heb nooit problemen in Amerika, waar ik ook ben. Ja, in de bergen waar geen bereik is, maar daar heeft niemand bereik.
#2 - 28-06-2008, 00:44 uur

wilma

Hallo,

Bedankt voor je reactie.  Ik kon het eerdere bricht over het slechte bereik eerst niet meer terug vinden en toen plaatste ik het hier maar en later vond ik het bericht toch weer terug, vandaar 2 x.. Maar ik heb je beide antwoorden gelezen en meteen de providers genoteerd.

Groetjes, Wilma
#3 - 28-06-2008, 14:01 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15