Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Beste Route....

Discussie gestart

Sandra1985

Hoi,

Ik vroeg me af wat de beste route is om van Death valley naar Yosemite n.p te rijden?
kan iemand me daarmee helpen?

en ook de beste route tussen de nationale parken Grand Canyon, Bryce Canyon en Zion n.p.

we hebben toch besloten om te beginnen en te eindigen in Las Vegas.
dan hebben we ook de kustroute van San Francisco naar Los Angeles. Weet ook nog niet precies waar we hier stoppen en hoeveel overnachtingen.

hoop op veel tips!
groetjes Sandra
#1 - 30-08-2009, 13:45 uur

Annique & Maarten

Als je interesse hebt in ons reisschema, stuur dan even een pm met je mailadres.
Misschien dat je er wat aan hebt!
#2 - 30-08-2009, 14:10 uur
De USA blijft geweldig! Er is nog zoveel moois te zien!
In juli 2016 voor de 17e keer naar de USA!

willy

wij zijn van plan volgend jaar in mei diezelfde route te gaan doen,kan iemand mij een reisplan doorsturen?
willy
#3 - 30-08-2009, 18:55 uur

Marianne

wij zijn van plan volgend jaar in mei diezelfde route te gaan doen,kan iemand mij een reisplan doorsturen?
willy

Als je interesse hebt in ons reisschema, stuur dan even een pm met je mailadres.
Misschien dat je er wat aan hebt!

Het aardige van een forum is, dat informatie gedeeld wordt. Als je dus een mooi reisschema hebt, zet het dan op het forum, dan hebebn anderen er ook iets aan.

Sandra,
Ik begrijp je vraag niet helemaal. Er is eigenlijk maar 1 route van Death Valley naar Yosemite. Kijk eens in onze reisverslagen, zowel in 2004 als in 2006 hebben wij de route van DV naarYosemite gereden.
Eigenlijk geldt hetzelfde voor de route van de GC naar Bryce en Zion, hoewel je daar nog de keuze hebt tussen de 89 en de alt 89.
Koop alvast een hallwag-kaart, dan kun je zien welke wegen er zijn, en welke scenic zijn. En om te zien hoeveel mijl en hoeveel tijd een route is, is googlemaps heel handig.

Marianne
#4 - 30-08-2009, 23:46 uur

JoeSee


[/quote]

Het aardige van een forum is, dat informatie gedeeld wordt. Als je dus een mooi reisschema hebt, zet het dan op het forum, dan hebebn anderen er ook iets aan.

Marianne
[/quote]

Mee eens !
Bovendien kun je er zelf ook iets aan hebben, want als je wilt wordt je route hier voorzien van aanvullingen en verbeter punten.
#5 - 31-08-2009, 10:36 uur

Juulina

Hoi,

Ik vroeg me af wat de beste route is om van Death valley naar Yosemite n.p te rijden?
kan iemand me daarmee helpen?

en ook de beste route tussen de nationale parken Grand Canyon, Bryce Canyon en Zion n.p.

we hebben toch besloten om te beginnen en te eindigen in Las Vegas.
dan hebben we ook de kustroute van San Francisco naar Los Angeles. Weet ook nog niet precies waar we hier stoppen en hoeveel overnachtingen.

hoop op veel tips!
groetjes Sandra

TomTom stuurde ons vanuit Yosemite over de Tioga pass langs Mammoth Lakes, Lone Pine, Big Pine naar Death Valley. Das volgens mij de enigste manier. Wij hebben overnacht in Mammoth omdat we het stuk in 1x te ver vonden.
Tip voor overachting in DV: Furnace Creek Ranch/ Inn.
#6 - 31-08-2009, 11:47 uur

Sandra1985

en wat als de tioga pass dicht is?
we gaan in september, is deze dan open?

#7 - 06-09-2009, 16:14 uur

Marianne

Ja hoor normaal gesproken wel. Hij is nu net een paar dagen dicht geweest vanwege een brand, maar van sneeuw zul je nog niet veel last hebben.

Marianne
#8 - 06-09-2009, 18:29 uur

Ine

Wat betreft Tiogapass, het weer op TV e.d. in de gaten houden. Bij twijfel bellen met het visitorcentre van Yosemite.
Vrienden van ons hadden 2 jaar geleden de pech dat Tiogapass 2 dagen dicht was door sneeuw. Omdat het midden September was werd de pass wel weer geopend hierna.
#9 - 07-09-2009, 08:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15