Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

beste route Death Valley

Discussie gestart

JDJ

wij willen vanaf Mammoth Lakes naar Las Vegas rijden. Hier hebben we 2 dagen voor. Welke route is het beste om zoveel mogelijk te zien van Death Valley? En wat is een goede overnachtingsplaats zonder dat we vantevoren hoeven te boeken? We willen graag de 2e dag redelijk vroeg in Lv aankomen dus de overnachtinsplaats moet daar niet te ver van af liggen. We reizen in september!
#1 - 21-08-2006, 12:40 uur

Hans B

JDJ,
of het de beste route is weet ik niet, maar wat denk je van het volgende :
Mammoth Lakes, 395 136 Lone Pine, 190 267 Scotty's Castle / Ubehebe Crater / Scotty's Junction, 95 Beatty (overnachten)
Beatty, 374 190 Death Valley Headquarters, 178 372 Badwater / Shoshone / Pahrump, 160 Las Vegas.
Volgens mij heb je dat niets gemist.
Hans
#2 - 22-08-2006, 11:45 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

JDJ

hans,

bedankt voor je reactie. de route lijkt me prima. heb je ook enig idee hoeveel tijd het in beslag neemt qua reistijd. we rijden met een normale personenauto. en kom je via deze route langs de meeste hoogtepunten ( zabriskie point, dantes view enz )?

gr Johan
#3 - 22-08-2006, 12:04 uur

Hans B

Hallo Johan,
ik denk dat je tijdens deze route overal komt waar je moet zijn, tenzij je ' off road' wilt.
Ga even naar deze site  http://www.nps.gov/deva/pphtml/maps.html en download Park Map (1MB).
Je krijgt dan een zeer gedetailleerde kaart van de Death Valley.
Met mijn routeplanner kom ik tot het volgende :
Mammoth Lakes - Beatty        285 mijl   7.00 uur reistijd
Beatty              - Las Vegas   185 mijl   5.15 uur reistijd

Dante's View en Zabrieskie Point liggen op een doodlopende weg nabij het visitor center
Vergeet ook niet de eenrichtingsweg ' Artist Drive ' ook na bij het visitor center.
succes, Hans
#4 - 22-08-2006, 13:16 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

JP

even tegenspreken toch...
Dante's view ligt net als badwater op een doodlopend en (relatief) lang stuk weg... Zebrinski point ligt net naast de hoofdweg iets voorbij Furnace Creek
Dit even ter zijde...
Ik ben in dante's view niet geraakt... iemand mooie foto's van die plek??
JP
#5 - 22-08-2006, 13:28 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15