Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

beste route via Joshua Tree

Discussie gestart

christine

Hallo allemaal,

Eind juli, ga ik naar Amerika.
Graag wilde ik weten wat de leukste en mooiste route is van Laughlin naar LA, via Joshua Tree.
Ik zag op de kaart dat er een weg loopt, door Joshua Tree, van noord naar zuid. Is dit een mooie en goed begaanbare route? Of heeft iemand anders nog goede tips over hoe ik in korte tijd toch nog een mooi gedeelte van Joshua Tree kan bezichtigen?
Ben benieuwd naar jullie reacties! Alvast bedankt!

Groetjes,
Christine
#1 - 09-05-2007, 15:14 uur

Kokopelli

Hallo Christine,

De weg door het park is erg mooi. De gehele route is geasfalteerd, dus zeer goed begaanbaar.
Het zuidelijke deel is wat "kaler" en daardoor misschien iets minder aantrekkelijk. Het noordelijke deel is prachtig, daar staan ook de meeste "trees". Het zou mooi zijn als je toch wat tijd kunt inlassen om ook een paar (korte) trails te lopen. Hidden Valley is echt een aanrader.
Misschien heb je iets aan ons reisverslag of foto's van 2006; www.op-reis.eu
#2 - 09-05-2007, 18:28 uur
Lees hier ons verslag van 2009! Met een camper door het Zuidwesten.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15