Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bijzondere restaurants San Fransisco

Discussie gestart

LLeij

Hi,

Aankomende zomer ga ik 3 weken met mijn schoonfamile Amerika. Omdat ik het zo leuk vind dat ze mij mee hebben gevraagd, zou ik ze op vakantie graag willen verrassen met een bijzonder etentje. Ik zit hierbij zelf te denken aan een locatie in San Fransisco, omdat we onze reis hier beginnen. We verblijven in de buurt Nob Hill.

Ik ben vooral opzoek naar een bijzonder restaurant met een mooi uitzicht / bijzondere locatie en uiteraard goed eten, Het hoeft overigens geen budget etentje te worden (alhoewel goede budget tips altijd welkom zijn), maar ik ben ook niet opzoek naar het aller duurste. Ik zat zelf te denken aan restaurant in die buurt van een wijngaard. Alhoewel ik mij afvraag hoe lang dit rijden is, en hoe goed dit bereikbaar is aangezien wij de eerste dagen in SF geen auto hebben.

Mocht iemand aanraders hebben later in onze reis, ben ik hier ook benieuwd naar! (SF - Yosemite - Sequoia - Las Vegas - Grand Canyon - Page - Zion - Bryce Canyon - Salt Lake City - Grand Tetton - Yellow stone - Salt Lake City)

Ik ben benieuwd! Dankjewel voor jullie hulp
#1 - 27-06-2017, 11:53 uur

Cees A

V.w.b. restaurants zou ik eens beginnen te kijken in de omgeving van je hotel.
Nob Hill en omgeving wemelt van de restaurants, dus grote kans dat je op loopafstand van je hotel iets vindt.
Met Google Maps kun je dat thuis op je gemak allemaal uitzoeken en bekijken.
Bij doorklikken kun je zelfs de menu's van de restaurants bekijken. Weet je meteen of je nog even moet gaan sparen.
Vergeet de 15 - 20 % fooi niet bij het afrekenen ...........

Een restaurant "bij een wijngaard" moet je vergeten.
Om te beginnen vind je in de stad San Francisco zelf geen wijngaarden. De wijnstreek ligt aan de overkant van de baai.
Dat is, zelfs als je een auto zou hebben, nog een heeeeeeeeel eind rijden.
Zonder auto zou ik die uitdaging niet eens overwegen, laat staan aandurven.

Dan iets over je reis.
Als ik zie waar je in 3 weken allemaal naar toe gaat ben ik benieuwd naar je reisschema.
Jullie hebben weliswaar een one way reis en je hoeft niet helemaal terug naar je startplaats, maar 3 weken is niet echt veel.

Informatie over de plaatsen die jullie gaan bezoeken kun je vinden bij onze voorbeeldroutes.
Linkje: ----> http://forum.verenigdestaten.info/voorgestelde-route-opties/?PHPSESSID=8kn0dtq15pq0isfbantfoc9sr5
Voor Yellowstone/Grand Teton/Salt Lake City kijk je bij de Denver - Black Hills - Yellowstone enz. route.
Voor de andere plaatsen en parken in je route moet je kijken bij de zuid-west route.
Mocht je over e.e.a. nog detailinfo willen dan hoor ik het wel.
#2 - 27-06-2017, 13:37 uur

Wop

Bijzonder restuarant in San Francisco?
Doet mij direct aan de Stinking Rose denken  ;)

https://www.verenigdestaten.info/the-stinking-rose/
#3 - 28-06-2017, 15:09 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15