Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Boulder via Burr trail richting Canyonlands/Arches NP

Discussie gestart

rbrandt

Hallo allemaal,

dit wordt mijn eerste bericht hier. Ik ga van de zomer naar Amerika voor een reis van 23 dagen (21 dagen daar). Het plan is om te reizen van San Francisco via Las Vegas riching LA en weer terug naar San Francisco. En daarbij natuurlijk een aantal parken te bezoeken.

Nu gaat mijn vraag eigenlijk specifiek over de Burr trail. Is het mogelijk (goed te doen) om van Boulder via de Burr trail richting Canyonlands en Arches NP te rijden met een minivan? Mij lijkt de Burr trail namelijk erg mooi.

Heeft misschien iemand hier ervaring mee? Anders is de enige manier om door Capitol Reef te rijden (via Torrey).

Thnx!

Groet,
Ralph
#1 - 18-06-2009, 12:32 uur

Marianne

Hallo Ralph,

De Burr Trail is voor een deel onverhard, en het hangt van de weersomstandigheden af of het onverharde deel te berijden is. Maar afgezien daarvan lijkt het mij een hele lange dag worden. Hoe wil je precies rijden? Bij Bullfrog met de ferry of via de 95 en Natural Bridges?
Ik denk dat de route via Capitol Reef en Hanksville ook al geweldig mooi is. Je zou dan voorbij Hanksvllle nog een beozek kunnen brengen aan Goblin valley.

Kijk eens op deze site voor een beschrijving van de Burr Trail.

Marianne
#2 - 18-06-2009, 19:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15