Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Bryce canyon

Discussie gestart

vanpoecke

Even een vraagje aan de mensen die Bryce hebben bezocht. ik kom rond 1500 uur aan in Bryce vertrek de volgende dag alweer richting ZION. Welke uitzichtpunten zijn een must en is er nog een trial in de tijd dat ik er ben te doen die niet te lang is maar wel een goede indruk geeft van het park?
 
#1 - 15-06-2014, 20:41 uur

Hans B

Ik zou die middag een wandeling maken.
Navajo - Queens Garden is de beste reken daarvoor een uurtje of drie.
Geniet's avonds van de zonsondergang.
De volgende ochtend zou je langs de verdere uitzichtpunten kunnen, om daarna door te gaan naar Zion.
#2 - 15-06-2014, 20:57 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Marianne

Je hebt voldoende tijd voor een wandeling. In welke tijd van het jaar ben je er? Het is mooi om tegen zonsondergang boven aan de rim te zijn. en bij zonsopkomst weer.  :)
Ik was zowel in 2011 als in 2013 1 nacht in Bryce en beide keren deden we de Queens Garden/Navajo combinatie en vorig jaar ook nog de Bristlecone Pine Loop. Die laatste zou ik niet direct aanraden, maar om even aan te geven dat je wel voldoende tijd hebt om meerdere dingen te doen. Zie mijn reisverslagen om een idee te krijgen van de indeling en de tijd die het kost. Als je voor Zion maar 1 nacht hebt zou ik zoveel mogelijk nog 's middags doen in Bryce. Vergeet in Zion de canyon Overlook Trail niet - aan de oostkant van het park, vlak voor de tunnel.

Marianne
#3 - 15-06-2014, 21:48 uur

vanpoecke

Bedankt, Hans en Marianne. Marianne wij zijn er half juli wanneer gaat de zon dan onder? . Is het een mooie tijd om rond 4 uur 'smiddags de Navajo trail en queens garden trail te lopen? We willen het niet al te warm hebben. Of misschien zelfs pas 's avonds rond 1900 uur of doen mensen dit niet?
#4 - 16-06-2014, 20:02 uur

jhbechthum


Hans B

Bryce ligt op een hoogte van 2300 meter.
Zeker indien je vanuit de wat lager gelegen plaatsen komt (Page, Moab, Las Vegas), zal de temperatuur een stuk aangenamer zijn.
De zon gaat onder rond een uur of kwart voor negen.
#6 - 17-06-2014, 11:15 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15