Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Camper inleveren hoe gaat dit in zijn werk?

Discussie gestart

vanpoecke

Ik heb begrepen dat je een paar uur zoet bent met ontvangst van de camper is dit ook het geval bij inleveren? Wat is handig als je vertrekt uit LA en hiervoor de laatste dag naar Anaheim wilt koment uit palm springs?

Palm Springs - Anaheim    Inleveren camper transfer hotel
Anaheim       Pretpark bezoeken
Anaheim LA   - Ams                                 OF

Houden we de camper leveren deze laatste dag in en dan meteen naar het vliegveld?
#1 - 23-06-2011, 12:01 uur

Marianne

Hoe wou je in het laatste scenario naar het vliegveld?
Ik heb geen idee waar je de camper in moet leveren, maar als je pas 's middags vliegt zou ik pas die dag de camper inleveren.
Lees eens wat reisverslagen van mensen die met een camper hebben gereisd, dan heb je meteen ook veel tips over het reizen met een camper, en over campings, etc.

Marianne
#2 - 23-06-2011, 13:26 uur

vanpoecke

Vliegtijden weet ik natuurlijk nog niet ik bekijk de mogelijkheden. De meeste brengen hem een dag ervoor terug den vliegen de volgende dag naar huis. Ik dacht camper wegbrengen, naar hotel in  Anaheim bij Knotts en dan de volgende dag transfer hotel vliegveld. Ik nam aan dat ik hem wel ergens in Anaheim kan inleveren, maar dat weet ik nog helemaal niet. Ga verder zoeken naar info .
#3 - 23-06-2011, 13:55 uur

estel

Wij vlogen in de middag terug, dus 's morgens ingeleverd en toen een transfer naar het vliegveld.
Daags ervoor in LA naar Disney geweest en 's ochtends vroeg de boel ingepakt.

Let op: inleveren duurt even. De camper wordt nagelopen, je moet je lakens/dekens/handdoeken dumpen, papierwerk etc. etc.
Hierna krijg je een transfer naar vliegveld of hotel (de meeste verhuurbedrijven liggen wat buitenaf).

Bedenk dus even hoe en wat voor jullie van toepassing is,

heel veel plezier!
#4 - 23-06-2011, 19:35 uur

leden:

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15