Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Poll

Kan ik ergens een campinggids over zuidwest VS kopen?

campinggids?

0 (0%)
Tips over campings

0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 0

Campinggids over zuidwest VS?

Discussie gestart

Frederik

Hallo Amerikaliefhebbers.

Mijn vrouw en ik gaan in Mei 2010 een camperrondreis maken door zuidwest Amerika.
Mijn vraag is nu of iemand weet of er een campinggids is en waar ik deze kan vinden.

Alvast bedankt.

#1 - 06-12-2009, 14:48 uur

Marianne

Ik weet dat je een gids krijgt bij de camperhuur (de Woodall's?). Misschien kun je daar eens op googelen. Wil je van te voren al een gids hebben? Voor het uitstippelen van de route is het niet echt nodiig lijkt me, er zijn overal ontzettend veel campings te vinden.
Voor de Nationale parken kun je op de site van de parken kijken (via www.nps.gov).
De KOA campings kun je op www.koa.com vinden.

Marianne
#2 - 06-12-2009, 16:21 uur

babarage

kijk even bij dezwerver.nl  en zoek daar op campergidsen, woodall is een goede vind ik.
#3 - 06-12-2009, 16:24 uur

Ko-mar

Ik gebruik deze website veel om campings te zoeken: http://www.trailerlifedirectory.com/Default.aspx Als het goed is krijg je bij de camper inderdaad een woodal'sl gids en een koa gids.
#4 - 06-12-2009, 23:23 uur

JoeSee

Het is misschien handig als je de route hier plaatst, dan wordt er volop meegedacht over overnachtingsplekken.
Persoonlijk zou ik zoveel mogelijk kiezen voor State Parks. De voorzieningen verschillen, maar zijn meestal altijd goed in orde. Soms is het nodig en mogelijk deze te reserveren, vooral aan de kust.
#5 - 08-12-2009, 10:50 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15