Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Colorado National Monument

Discussie gestart

ushenky

Tijdens onze rit van Ouray naar Moab via Grand Junction komen we langs het Colorado National Monument.
Is er iemand dit NM kan aanbevelen of moeten we het links laten liggen ?
Bedankt,
Henk
#1 - 26-06-2011, 14:41 uur

Jez

Ja, mooi!!! De Rim Rock Drive is een prachtige route, vooral door de canyon. En het heeft wel iets van de Grand Canyon, als je het ergens mee wilt vergelijken. Ik zeg dus: doen! Bovendien: je rijdt erlangs, dus waarom niet?
#2 - 26-06-2011, 16:14 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

Ine

Inderdaad absoluut bezoeken, het is een schitterend park.
Je kunt vrijwel evenwijdig aan de Hwy rijden, als je van noord naar zuid (of andersom) dus je verliest nauwelijks tijd hierdoor.
#3 - 26-06-2011, 16:37 uur

Ko-mar

Wij zijn hier vorig jaar geweest, en vonden het erg mooi. Dit jaar gaan we er dus nog een keer naar toe. Je kunt er trouwens ook nog een prachtig wandelen.
Hier kun je de foto's bekijken
#4 - 26-06-2011, 17:45 uur

snoodaard

Zeker doen een prachtige rit,het landschap is echt wel magnifiek.
#5 - 26-06-2011, 20:52 uur

Lilo

Ja, mooi!!! De Rim Rock Drive is een prachtige route, vooral door de canyon. En het heeft wel iets van de Grand Canyon, als je het ergens mee wilt vergelijken. Ik zeg dus: doen! Bovendien: je rijdt erlangs, dus waarom niet?

Het heeft meer iets van Canyon de Chelly dan van van de Grand Canyon vind ik. Maar het is inderdaad prachtig. Wij hebben er een redelijke wandeling gedaan naar independant rock of zoiets. Weet de naam niet juist meer. Het was super! Als je niet wilt wandelen zijn de viewpoints langs de weg alleen ook al geweldig!

Lilo
#6 - 02-07-2011, 21:31 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15