Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Curry Village

Discussie gestart

kaatje

Heeft er al iemand overnacht in Curry Village in Yosemite park?

Wat waren jullie ervaringen?

Groetjes,

Kaatje
#1 - 13-06-2005, 21:22 uur

Inge

Hoi Kaatje,

Wij hebben overnacht in een cabin with bath in Curry Village; de goedkoopste mogelijkheid in het park met eigen badkamer.
Een simpele accommodatie, maar qua ligging erg de moeite waard. Verder vonden we Curry Village ook leuk. Hangt een soort summercamp-gevoel (voor zover ik weet hoe dat voelt  ;)).
Als we weer naar Yosemite zouden gaan, zou ik weer voor Curry Village kiezen!
#2 - 13-06-2005, 22:44 uur

remko

Ik heb er vorig jaar 4 nachten doorgebracht. Zeker een aanrader als je van camperen houd! Hou er wel rekening mee dat het snachts heel koud kan zijn dus regel genoeg dekens van te voren. (Kun je zo extra bijhalen bij de receptie) Wij waren er half mei en toen vroor het nog redelijk snachts....
Wij hadden de meest simpele tent waar je alleen in hoefte te zijn als je wilt slapen. De rest van de dag zit je toch in het park. Vanaf de camping loop je zo de bossen in.
De douches waren ruim aanwezig en heel schoon en het allerbeste van curry village is de mega grote eetzaal waar je voor 12 dollar onbeperkt kan eten en drinken! Spotgoedkoop dus.

Have fun

Ik lees net dat je nog op zoek bent naar meer tips, kijk maar eens op
www.remkovoets.nl (Mijn reisverslag)
#3 - 15-06-2005, 23:58 uur
« Laatst bewerkt op: 16-06-2005, 00:02 uur door remko »

Mikam

Houdt er wel rekening mee dat het heel simpel is allemaal. Absoluut geen luxe. Een houten frame met een canvas doek eromheen niet veel bijzonders.
De ligging is super, want je ligt in Yosemite village.

Ik was in 1999 daar en heb toen van een rockslide kunnen genieten, maar voor de rest super.
#4 - 22-06-2005, 13:38 uur

USARené

Ja, het is zeker geen luxe, maar de mega fantastische omgeving vergoedt werkelijk alles. Zeker toen we na 2 dagen het park verlieten en pas na zo'n anderhalf uur de eerste hotels tegenkwamen was ik alle ontberingen (leuk woord voor Yosemite ;D) op slag vergeten. Die anderhalf uur heen en weer terug kun je beter ín het park besteden! Het is even behelpen (zeker voor mensen, zoals ik, die normaal nooit kamperen) en wat gedoe met de bearlockers, maar ik zou meteen weer boeken. Wij hadden ook nog eens een Spring-voordeel en betaalden slechts 29 dollar. Nou dan zeur je al helemaal niet meer!

Ook het eten is er prima en niet duur. Pizza's of All you can eat buffet voor 12 dollar.

René
#5 - 22-06-2005, 16:46 uur

kaatje

Badankt allemaal voor de tips.

Ik vertrek morgen al naar amerika!!   :)  :D  8)
En we hebben vorige week toch nog geboekt in curry village... ik zie er al naar uit...

Groeten

Kaatje
#6 - 23-06-2005, 16:29 uur

Ebelix

Veel plezier en vertel ons na afloop hoe je vakantie was.  8)
#7 - 23-06-2005, 16:42 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15