Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

de do's en don'ts van onze reis..........

Discussie gestart

Elm

Hoi,

We zijn inmiddels al weer 1 week terug maar wilden toch nog graag onze ervaringen met jullie delen  wink

DO'S:
- het aquaruim van Monterey, echt mooi, er is ook voor kinderen veel te doen

- slapen in het park van Yosemite, lodge of tent. Wij hebben beide gedaan en allebei als bijzonder ervaren, wasbeertjes voor je raam en beren horen 's nachts. De prijs viel ons reuze mee!

- ballonvaren over Lake Tahoe, opstijgen en landen vanaf/op een boot! En een uitzicht dat niet te beschrijven is.

- trouwen bij Emerald Bay (Lake Tahoe)   cheer

- een nachtje slapen in Death Valley

- Antelope Canyon bij Page

- Bij Zion logeren in de Desert Pearl Inn, luxe hotel, mooie super ruime kamers, zeer mooi verzorgd en veel rust.

DON'T:

- Reis niet te snel, er is zoveel te zien.

- Wij hebben met onze kinderen gereisd (2 en 4 jaar) en we zouden iedereen die met kids reist aanraden om op elke plek minstens 2 nachten te blijven. Dit geeft je kids en jezelf meer rust en je kunt meer vanalles genieten. We merkten vooral dat de jongste er last van had toen we een paar dagen wat meer achter elkaar doorgereden hebben.

- Enne rijd niet te snel, de boetes zijn hoog kunnen wij uit ervaring vertellen  :'(

en voor iedereen die onze website nog wil bezoeken: http://www.xs4all.nl/~eclaesse/


groetjes van Elma, die weer op vakantie wil  ;D
#1 - 18-06-2006, 22:14 uur

Wop

Citaat
- Wij hebben met onze kinderen gereisd (2 en 4 jaar) en we zouden iedereen die met kids reist aanraden om op elke plek minstens 2 nachten te blijven. Dit geeft je kids en jezelf meer rust en je kunt meer vanalles genieten. We merkten vooral dat de jongste er last van had toen we een paar dagen wat meer achter elkaar doorgereden hebben.

Hoi Elma,

Nu al heimwee?   ;D

Ik reis zelf ook met kids, mijn oudste dochter gaat deze zomer voor de 3e keer naar de USA en we passen wel ons schema daar op aan, maar verblijven ook regelmatig "slechts" 1 nacht op een bepaalde plek. Dit gaat steeds goed. Zo zie je maar dat elk kind anders is. Deze zomer gaat mijn jongste dochter (21maanden) voor het eerst mee, ben benieuwd hoe het met haar gaat, maar  1 ding is zeker; We gaan er een leuke vakantie van maken!
#2 - 19-06-2006, 09:42 uur

Elm

Hoi Wop,

Ja alweer heimwee, ik geniet zo van de mooie natuur daar. Mijn vakanties mogen veeeel langer duren van mij.
Maar goed we genieten nu na met alle verhalen en foto's die we hebben  ;)

Jullie alvast veel plezier!
#3 - 19-06-2006, 10:32 uur

henderie

Hallo Elm!

Nu even via de site...

Wij willen ook graag de antilope Canyon doen. Moet je die reserveren? En wat is de beste tijd van de dag om er te zijn?
Heb je nog tips over welke wandelroutes leuk zijn in de parken?
En heb je nog leuke kleine stops...

ik heb wel een miljoen vragen, maar hou het even bij deze 3...

Groetjes, Henderie
#4 - 19-06-2006, 15:16 uur

Elm

Hoi Henderie,

Wij hebben Antelope Canyon wel gereserveerd (de avond tervoren) en hebben toen de tocht van 11.30 gedaan. Om 12 uur schijnt de zon (bijna) loodrecht de canyon in en dat geeft bijzonder licht bv het spiritual light, staat ook op onze website meen ik. Maar bij de tour van 14.30 heb je weer meer rood getinte rotsen door de stand van de zon........ Het is overigens wel een stoffige en hete tocht er naar toe. Je gaat achterin een monstertruck en rijd deels over het zand, dus zorg voor genoeg water en een zonnebril. 8)

Wat stel je je voor bij leuke kleine stops?

Voor wandelroutes, er zijn lange en korte ligt er een beetje aan wat je wilt, jullie reizen ook met kids?
Wij zijn meer naar uitzichtpunten geweest en hebben korte stukjes gelopen, wij vonden het te heet en te lange routes voor onze kinderen.
Op zich krijg je bji de ingang van elk national park een kaart en krant van het park waarin info over de wandelroutes staat en daar staat ook bij hoe lang en zwaar ze zijn.

Ik zie je vragen wel weer komen  ;D

groetjes
Elma
#5 - 19-06-2006, 15:47 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15