Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

De route......

Discussie gestart

Steson

Oh, heel spannend..... Volgens mij heb ik de route klaar.  :-\
Allemaal dankzij de vele topics die ik heb gelezen over reisroutes en hotels...
Ik denk dat het allemaal aan te rijden is, maar ik heb dinsdag pas weer tijd voor Rand McNally om het te controleren. Hier is 'ie dan:

Aankomst LA                         (BW Hollywood Hills)
LA - Palm Springs                  (Palm Court Inn)
Palm Springs - Lake Havasu  (BW Lake Place Inn)
Lake Havasu - Grand C.        (BW Squire Inn)
Grand C. - Page                     (Quility Inn)
Page - Cortez                        (BW Turquoise Inn)
Cortez - Moab                       (BW Greenwell Inn)
Moab - Torrey                        (Wunderland Inn) -> thanx Jez!
Torrey - Springdale                (Cliffrose Lodge) -> thanx ??
Springdale - LV                      (Luxor) 2 nachten
LV - Panamint Springs           (PS Resort)
PS - Mariposa                        (BW Yosemite Way Station)
Mariposa - SF                        (Marina Motel) 2 nachten
SF - San Simeon                    (Courtesy Inn)
San Simeon - LA                    (BW Hollywood Hills)

Hawaii ??????????????????

Dit alles in een (hopelijk) Ford Mustang Convertible   :P
In deze reis zitten denk ik de mooiste NP's en drie Ghost-Towns (Crafton, Rhyolite en Bodie)  ;D
De bezienswaardigheden verder onderweg zijn denk ik voor iedereen bekend.   ;)
Mocht iemand toch een leuke tip hebben (en nog niet zo bekend) - graag !!  :D

Nu alleen nog kijken naar een Fly & Drive...... Weet iemand een reisorganisatie die goede Fly & Drive's aanbiedt ??

Hotels boek ik wel van tevoren via Internet. In veel hotels willen we gewoon heeeeel graag overnachten (zoals Grand C. ,Torrey en Springdale en in de steden). Toch dat beetje zekerheid.

O.k. ik wacht julie reacties af  :-\
#1 - 17-11-2005, 18:01 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

BvD

hoi

Voor nog wat ideeen of om te lezen waar je zoal langs komt en sommige hotels.

Ik denk dat je een geweldige reis gaat maken.


http://home.hetnet.nl/~bernezorg/index.html
#2 - 17-11-2005, 20:27 uur

Steson

BvD:
Jullie hebben zeker een prachtige reis gemaakt en het kwam inderdaad wel voor een groot deel over met die van mij.  ;)

Ik heb vanavond klein overleg gehad met mijn man en hij wil dus op de bonnefooi. Ook in Las Vegas. Is dit wel te doen  ???
En zijn de hotelrates dan goedkoper dan op Internet  ???
We gaan denk ik 2e week september, dus ik ben bang dat veel van de hotels hierboven al vol zitten  :(

Wat moet ik doen  :'(
#3 - 18-11-2005, 00:08 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Jez

Je kunt ook in Vegas op de bonnefooi, hoewel het in het weekend drukker zal zijn. Je kunt er alleen beter niet op rekenen dat de populaire hotels dan nog vrij zijn; eerder die die buiten de strip liggen. Wil je dus in zo'n apart hotel slapen, dan zou ik wel reserveren, anders kun je het best wagen op de bonnefooi te gaan.

Wij zouden in oktober op de bonnefooi in het Wild Wild West gaan slapen en daar waren nog genoeg kamers vrij. Kostte iets van €50,- op een doordeweekse dag in oktober. We hebben ons echter bedacht omdat we Vegas helemaal niks vonden.......... Ik had trouwens de Travel Cupon Guide bij me. Die gebruik ik om te kijken waar een beetje veel motels zitten en voor een korting. Je kunt deze gids op diverse plaatsen gratis meenemen; Denny's, autoverhuurder, vliegveld, je komt het altijd wel ergens tegen.
#4 - 18-11-2005, 00:32 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

SpaceAce

SF - San Simeon                    (Courtesy Inn)
San Simeon - LA                    (BW Hollywood Hills)

Mocht je de tijd hebben, zou je tussen San Francisco en San Simeon nog een extra overnachting kunnen boeken (bv in Monterey). Langs de kustweg zijn namelijk zoveel mooie stops en bezoekjes waard. Wil je dit uitgebreid gaan bekijken, heb je zeker twee overnachtingen nodig. Wij hebben namelijk precies hetzelfde gedaan als jullie (één overnachting, maar we hebben maar de helft gezien, helaas - met als gevolg dat het al donker was toen we bij Big Sur reden :( Erg jammer, want dit schijnt hét stukje te zijn langs de kustweg...)

De tussenstops die de moeite waard zijn:
#5 - 18-11-2005, 00:47 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Jez

SpaceAce, mag ik je even complimenteren met je antwoord?!
Wat handig, aardig en netjes, al die links erbij!
Dikke pluim  ;)
#6 - 18-11-2005, 00:53 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

SpaceAce

SpaceAce, mag ik je even complimenteren met je antwoord?!
Wat handig, aardig en netjes, al die links erbij!
Dikke pluim  ;)

 :D :-[ :-*

Dank je...

Ik heb al deze stops door de weken heen van het forum verzameld en er de linkjes erbij gezocht. Gelukkig ben ik zo slim geweest (ahum ahum) om alles op te slaan in m'n kladblokje en op m'n bureaublad opgeslagen.

Nu is het nog maar een kwestie van bestandje openen, kopiëren en plakken in het forum  :D 8)
#7 - 18-11-2005, 10:57 uur
Linda @ Hyves: http://lvschijndel.hyves.nl/

:: www.turbocabaret.nl ::
* Onze homepage met Reisverslagen & Vakantiefoto's @ www.huizedenbosch.nl

Steson

En het leuke is, dat ik deze handige tips van SpaceAce al had gevonden op het forum (op verschillende plaatsen). Deze tips staan dus al uitgebreid in mijn programma  ;)
Maar we gaan nu heel flexibel op reis, dus 2 dagen langs de kustweg kunnen we uitbreiden !
Ben blij dat de 'kogel door de kerk is'  ;D

En Jez: we willen heel graag in LV in het Luxor overnachten, dus van tevoren boeken is dan wel zo slim begrijp ik  :-\
#8 - 18-11-2005, 13:45 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

Tekkel

Wij zitten in December voor  € 194,70, 4 nachten in het Luxor (zo-ma-di-wo).
Geboekt via expedia.nl, de 4e nacht is gratis (Expedia special rate)
Die 4e gratis nacht lukte niet via het Luxor zelf, alleen via Expedie en bv. hotels.com.

Bart
#9 - 18-11-2005, 17:00 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Jez


En Jez: we willen heel graag in LV in het Luxor overnachten, dus van tevoren boeken is dan wel zo slim begrijp ik  :-\

Van wat ik hier op het forum lees, dan wel. Maar ik heb dus nog nooit in Vegas overnacht. Tja, het Luxor bellen zal niet zoveel zin hebben, want die zullen toch zeggen dat je beter kan reserveren. Misschien dat iemand anders op het forum je de gouden tip kan geven....................
#10 - 19-11-2005, 13:52 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

stinger

ik ben zelf 4 keer in Vegas geweest,en ik zou als ik jou was zeker voorboeken,je weet namelijk nooit of er daar op dat moment toevallig een convention/beurs aan de gang is.Als dat zo is,dan zijn namelijk de meeste hotels volgeboekt,of je betaald dubbel zoveel.dus het is wel slim om te doen.
#11 - 19-11-2005, 14:01 uur

globetrotter

ik ben zelf 4 keer in Vegas geweest,en ik zou als ik jou was zeker voorboeken,je weet namelijk nooit of er daar op dat moment toevallig een convention/beurs aan de gang is.Als dat zo is,dan zijn namelijk de meeste hotels volgeboekt,of je betaald dubbel zoveel.dus het is wel slim om te doen.

Het is inderdaad waar, dat de hotels in Vegas aanzienlijk duurder zijn als er conventions zijn (en in het weekend). Beide keren dat wij in Vegas waren, hebben we van te voren geboekt (Golden Nugget en Stratosphere Tower).

Het Luxor is een mooi hotel, zeker als je in de piramide zit, dan mag je ook gebruik maken van de inclinators (schuine liften).

Verder is het een mooie route die je wilt gaan volgen, Steson.
#12 - 19-11-2005, 16:35 uur
« Laatst bewerkt op: 19-11-2005, 16:39 uur door globetrotter »

Steson

Is al een spannende naam: inclinators   ;D
Hebben Luxor gekozen, omdat de Egyptische oudheid ons trekt en wij zo'n zelfde sfeer een beetje hebben gevonden in de Mexicaanse tempels.
Maar ik ga dus voor de kamer in de pyramide  :D

Bedankt voor je comliment over de route  :D  :D
Heb echt heel erg mijn best gedaan.
Ik hoor trouwens niemand nog over de afstanden, dus ik neem aan dat die te doen zijn  ???
#13 - 22-11-2005, 15:53 uur
september 2010 en 2015: West en Hawaii (Maui en Kauai)
mei 2011 en juni 2014: Florida
september 2012: Mid-West en Hawaii (Big Island en Oahu)

anja-ke

Goede keuze .. het Luxor hotel.. wij zijn er in september ook 2 nachten geweest.. Echt een aanrader.
En ga zeker eens naar het Pharao's Feast buffet van het hotel, elke middag en avond.. Ongelooflijk wat een keuze en verschrikkelijk lekker..
#14 - 06-12-2005, 22:14 uur

Kinneret

Citaat
Ik hoor trouwens niemand nog over de afstanden, dus ik neem aan dat die te doen zijn  Huh

Dat moet wel in orde zijn, je neemt overal  gewoon lekker de tijd voor en reist niet te veel af.  ;) Ziet er erg leuk uit verder :D.
#15 - 07-12-2005, 15:49 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15