Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Delta gaat Amsterdam - Salt Lake City vliegen

Discussie gestart

Ine

Volgens bijgaand bericht zal Delta Airlines vanaf Mei 2015 Amsterdam- Salt Lake City gaan vliegen.
Prettig als je bijv. naar Yellowstone e.d. wilt gaan om dan Salt Lake City als begin of eindpunt te kunnen nemen.
http://www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/2/airlines/delta-dagelijks-van-amsterdam-naar-salt-lake-city
#1 - 01-08-2014, 16:01 uur

Dirc


MiamiHeat

Ja ik kreeg een update van Delta Airlines! Dit is echt goed nieuws!
#3 - 01-08-2014, 18:36 uur

Dirc

De prijzen zullen in het begin wel sky-high zijn omdat er veel vraag naar is....
#4 - 01-08-2014, 18:52 uur

Bakvet

Delta vliegt volgens mij momenteel 2x per dag naar Seattle. Je zou je kunnen voorstellen (ik weet niet of het zo is) dat een van die vluchten, de vroege, voortaan naar Salt Lake City gaat. In elk geval is een nieuwe bestemming natuurlijk altijd mooi! Ik lees in het artikel:

Passagiers die Economy Comfort vliegen hebben maximaal 10 centimeter extra beenruimte en hun stoel is 50 procent verder naar achteren verstelbaar dan de standaard inthernationale Economy class-stoelen van Delta. Daarnaast is priority boarding inbegrepen bij Economy Comfort. Vanaf eind 2015 is de hele internationale vloot uitgerust met Wi-Fi faciliteiten aan boord.

Wat ze niet noemen is dat je in Economy Comfort de haram drankjes gratis krijgt. Voor mij hoeft dat normaal niet zo, maar als het dan gratis is mag ik er als Hollander graag gebruik van maken! (M'n eerstvolgende keer vlieg ik Economy Comfort met Delta en de eerste dagen zonder auto!)
#5 - 01-08-2014, 20:05 uur

MiamiHeat

Nou wij gaan er dit jaar dus meteen gebruik van maken! Vandaag kreeg ik de melding dat ons originele schema via Minneapolis aangepast is met als gevolg een lay over van 7 uur op MSP. Daar had ik geen zin in en na een telefoontje met Delta zijn we nu op de vlucht van Ams naar Slc gezet. Hebben dan een lay over van iets minder dan 2 uur voordat we weer doorvliegen naar onze eindbestemming Phoenix.

Geen extra kosten en economy comfort seats gekregen op beide vluchten! Wat een service!

Wat wel geinig is...er zijn maar 2 transatlantische vluchten die rechtstreeks naar SLC gaan...vanuit Parijs en straks dan ook vanuit Amsterdam. Las op de site vd luchthaven dat de afdeling International Arrivals alleen open gaat als deze 2 vluchten zijn geland :-)) Ander voordeel...aankomst en vertrek zijn vanaf dezelfde pier!

Voor zover ik trouwens heb kunnen zien blijven de 2 directe vluchten vanaf Ams naar Seattle gewoon bestaan.

We gaan het meemaken! Ervaringen volgen op dit draadje als we terug zijn.

#6 - 16-02-2015, 21:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15