Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Eindelijk hebben we de offerte gekregen - Wat vinden de kenners??

Discussie gestart

Lena

 :dance: Yippie!!! De planning van onze reis is eindelijk af...
Veel van wat we gaan doen is gebaseerd op tips die ik hier op dit forum heb gevonden.Toch zou ik graag nog even jullie mening willen vragen. Wat vinden jullie van de tijdsindeling? Hebben jullie ervaring met de hotels?

Vertrek 21/07  Brussel 11.05 u   Chicago 13.05
                      Chicago 14.54u  San Francisco 17.17 u

Aankomst San Francisco met taxi naar hotel - Inchecken - avondmaal - enige tips om eerste avond gezellig door te komen?

22/07- San Francisco - BW Miyako Inn - Union square - Golden gate bridge - golden gate park  - Chinatown & Japantown - Little Italy
23/07- San Francisco - BW Miyako Inn - Alcatraz - Fishermans warf - verder verkennen downtown SF (430 km)
24/07 - 25/07  Yosemite NP - Cedar Lodge (290 km)
25/07 - 26/07 Lonepine - BW Frontier (455 km)
26/07 Las Vegas - Luxor - Ontdekken Strip - ophalen marriage licence (420 km)- bespreken wedding chapel ? voor 01/08
27/07 - 28/07 Grand Canyon - BW Squire Inn (300 km)
28/07 - 30/07 Lake Powell - Courtyard Hotel (269 km)
30/07 - 01/08 - Bryce Canyon - BW Rubys Inn (380 km)
01/08- 02/08 - Zion - Las Vegas - Excalibur (430 km) marriage in vegas- show van Cirque du soleil
02/08 Joshua tree NP - Palm Springs - Wyndham hotel (90 km)
04/08 Los Angeles   The westin hotel airport -Universal Studios
05/08 Los Angeles - The westin Hotel airport - Disneyland en Disney adventure park
06/08 Los Angeles - The westin Hotel airport - Hollywood - Beverly Hills - eventjes naar het strand (malibu? enige aanraders??)

07/08 Terug naar huis Los Angeles 08.14    Chicago 14.23
                                Chicago 16.30          Brussel 07.35


- Dit is het voorstel dat we gekregen hebben van onze reisplanners op basis van wat wij graag hadden gezien. Ik zou echter graag nog een dagje extra in Las Vegas vertoeven. Denken jullie ook dat dit aan te raden is?  Ik heb namelijk in de post over de excursies vanuit Las Vegas (http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=2284.0) gemerkt dat er heel wat te doen is. Graag zou ik ook die valley of fire bezoeken, of ligt dit op de weg naar Grand Canyon?

- Euhm vergeef mij, maar geografisch ben ik er nog niet helemaal uit....  :o I mean: ik weet nog niet heel goed welke wegen de beste zijn, vandaar ook nog de vorige vraag: in een eerdere post heb ik verschillende tips gekregen voor extra uitstapjes, zoals bv naar mono lake en naar calico ghost town ( http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=2514.0 ) Zijn die vanuit dit reisschema nog steeds makkelijk te bereiken??

- Alle tips omtrent deze reis ( en het nog leuker maken ervan  :D) zijn natuurlijk van harte welkom...

Alvast bedankt voor alle suggesties en ideeën!!

Groetjes

Lena

#1 - 15-01-2006, 23:01 uur



Tekkel

Vergeet je de Aerial tramway niet? In Palm Springs.
Hebben wij gedaan op 16 december vorig jaar; www.boris2002.com/cali

Bart
#2 - 15-01-2006, 23:21 uur
Visum Australia granted; 12-01-2009

Vegas

Persoonlijk zou ik 1 dag langer in Vegas blijven (ipv bv de disney dag in LA)
Zeker omdat ik begrijp dat jullie gaan trouwen in Vegas, te gek.

Je zou die extra dag kunnen verdelen in Valley of the Fire en Downtown Vegas ofzo.
Dat Fire park ligt ongeveer een half uur tot een uur rijden van Vegas.
Een halve dag daar vertoefen is voldoende, dan rij je in d emiddaf weer terug en heb je de rest van de dag om bijvoorbeeld downTown te bezichtigen, het oude Vegas.

Gevaar is alleen dat je al een aantal parken hebt bezocht voordat je evt naar Valley of Fire gaat en dat het daardoor wat saai overkomt.
Maar als ik de reis zo zie heb je nog niet heel veel tijd in Vegas uitgestippeld, je komt er wat later in de middag aan volgens mij.
Daarom lijkt het mij leuk om je huwelijk in een extra dag daar te vieren.....
Als je ergens je huwelijk op een feestelijke manier kunt bezegelen is het in Vegas!!!

tip: kijk eens bij De Slegte boekhandel. Daar ligt een reispocket voor € 3,99 met allerlei info over Vegas en evt dagtrips van daaruit.
#3 - 16-01-2006, 08:33 uur

Wop

Vergeet Calico Ghosttown, dit is absoluut zonde van je kostbare tijd !
#4 - 16-01-2006, 09:13 uur

Vegas

btw:
Mono Lake kom je langs vanuit Yosimithe op weg naar Lonepine.
Hiervoor hoef je dus niet veel tijd uit te trekken en kun je toch bezichtigen.
Trek er een uurtje of anderhalf voor uit, is volgens mij voldoende.
#5 - 16-01-2006, 09:57 uur

Peter H.

Vorig in september in San Francisco  naar Treasure Island geweest.
Hier heb je een geweldig uitzicht van de Bay Bridge en San Francisco zelf.
#6 - 17-01-2006, 23:09 uur

jfeelders

Ik garandeer je dat je de eerste avond doodop bent van de lange vliegreis in (te) krappe stoelen en de spanning of je alles goed voorbereid hebt en alles bij je hebt. Zoek dus niets voor die avond, ga lekker ergens eten en daarna wil je alleen nog maar naar bed.

Voor je laatste dag in Los Angeles is het misschien leuk om een korte wandeling door Beverly Hills te maken. Je ziet dan dingen die je vanuit de auto niet ziet en is wellicht een leuke afsluiting van je vakantie. Op USA4All staat een wandeltocht van 1-2 uur die erg leuk is.
#7 - 17-01-2006, 23:45 uur
2002 New York en New England || 2005 Californië, grote parken en Las Vegas (getrouwd!) || 2008 Route 66?
http://www.feelders.com || http://fotos.feelders.com

Chi Sin X

Je komt ook in de buurt van Bodie.  Dat vond ik toch wel redelijk indrukwekkend.  Reken op 2u als je alles wil bekijken.
#8 - 18-01-2006, 21:25 uur

Lena

Hello

Nog een klein vraagje: welke dag denken jullie is de beste om naar Disneyland te gaan? We hebben jammer genoeg enkel de mogelijkheid tussen zaterdag, zondag en maandag. Maar de maandag moeten we s avonds de auto al terug binnenbrengen bij Alamo...

Raden jullie Disneyland park of Disney California adventure park aan? Is het mogelijk beide te doen op 1 dag? We zijn nog nooit naar Disneyland geweest, ook niet in Parijs, dus we willen wel de 'sfeer' meegemaakt hebben, en ook graag de parade. Maar tegelijk zouden we graag een paar wilde attracties doen.

Suggesties zijn meer dan welkom!!

Groetjes
#9 - 19-01-2006, 16:11 uur



Njit

Raden jullie Disneyland park of Disney California adventure park aan? Is het mogelijk beide te doen op 1 dag? We zijn nog nooit naar Disneyland geweest, ook niet in Parijs, dus we willen wel de 'sfeer' meegemaakt hebben, en ook graag de parade. Maar tegelijk zouden we graag een paar wilde attracties doen.

Beide parken zijn de moeite waard. Disneyland voor de Sfeer en California Adventures voor de wat spannendere attracties (hoewel het nooit echt wild wordt. Hiervoor kun je beter naar Knotts Berry Farm gaan).

Op 1 dag is wel te doen maar dan moet je wel keuzes maken wat je wilt zien. En omdat jullie nog nooit in Disney zijn geweest wordt dat erg lastig..

#10 - 19-01-2006, 16:34 uur

DennisH

Wij zijn naar het gewone Disneyland gegaan, dus niet naar california Adventures. Was heel leuk, Goofy en Mickey lopen rond en de attracties zijn ook heel leuk, met name Pirates of the Carribean was heel leuk. (en spacemountain)
#11 - 19-01-2006, 22:11 uur

Alcatraz

Wij zijn 3 dagen in Las Vegas geweest en ik vond het super. Vele hotels bezocht en shows bekeken en ook naar de Hooverdam geweest wat in de buurt ligt. Als je langer dan 1 dag kan blijven, zou ik dat zeker doen.
In LA zou ik zeker naar Venice Beach gaan of naar Santa Monica met de pier!
Spookstadje Bodie ligt op de weg van of naar Yosemite Park. is ook de moeite waard om te bezichtigen.
#12 - 27-01-2006, 15:52 uur

AngelHarold

Wij zijn 2 dagen in LV geweest en helaas door de warmte (graadje of 43)  veel aan het zwenbad geweest, maar ik zou zeker een dag meer plannen in LV, zo'n superstad en zoveel te zien/doen. Als het meezit gaan we over 2 jaar ook weer naar de VS voor de 4e keer en wij willen dan zeker weer een dag of 2 naar LV (maar dan niet meer in juli  :D), zooooo gaaf.

Verder heb je een mooie reis samengesteld, ik ken alleen het hotel bij Grand Canyon. Die is in elk geval uitstekend dus daar zit je goed.
#13 - 01-02-2006, 13:05 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15