Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Eten in San Fransisco

Discussie gestart

houtsmaaa

Hoi,

Tijdens mijn vorige bezoek heb ik prima gegeten bij Bubba gump shrimp maar toch mis ik daar het authentieke van de garnalen als u begrijpt wat ik bedoel. Veel gerechten zijn gefrituurd en/of gepaneerd. Ik ben op zoek naar iets ander.. Heeft er iemand een goeie tip? Het hoeft niet speciaal iets met garnalen te zijn maar een goeie tip mbt "seafood" is meer dan welkom ..

Groet,

Johannes.
#1 - 09-04-2013, 21:26 uur

Jez

Als wij in San Francisco zijn, gaan we altijd in elk geval clam chowder eten op Fisherman's Warf. Uit een sourdough bread bowl, uiteraard.
#2 - 09-04-2013, 21:39 uur
Reisverslagen: www.eysbroek.nl - Instagram: @jezphotos

maryde

Ik kijk vaak op tripadvisor, op zoek naar lekkere eettentjes.
#3 - 10-04-2013, 19:15 uur

Porphyria

Wij hebben enkele jaren geleden overheerlijk gegeten in Brindisi - Cucina di Mare. Italiaans, maar ook seafood! Heel leuk gelegen aan Belden Place in het Financial District.
#4 - 11-04-2013, 11:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15