Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

fietsen over golden gate bridge

Discussie gestart

janvries

Weet iemand of je fietsen kunt huren in de buurt van de golden gate brige om er vervolgens overheen te fietsen. Schijnt een erg leuke ervaring te zijn.

Jan
#1 - 15-05-2005, 13:47 uur

Maurieske

Goede vraag Janvries, ik heb het even opgezocht voor jou en mezelf, en het is inderdaad mogelijk, ik ga aanstaande zondag naar San Francisco en je hebt me wel op een idee gebracht, dank je... http://www.buysanfranciscotours.com/tours/bike_the_bridge_tour.html
#2 - 16-05-2005, 19:54 uur

Maurieske

#3 - 16-05-2005, 20:10 uur

TigersFan

Is zeker een aanrader. Heb zelf in 1997 een mountainbike gehuurd en ben toen over de Golden gate heengefietst (best zwaar), en zeker een aanrader.

Het plaatsje Sausalito aan de overkant is ook zeer de moeite waard, heel gezellig!!!

{zelf bij Blazing Saddles gehuurd destijds...}
#4 - 25-05-2005, 14:26 uur
« Laatst bewerkt op: 25-05-2005, 14:26 uur door DutchGOP'er »

Mikke

Zijn ook net terug uit SF. Wij hebben op de valreep ook nog ff "Bike the Bridge"gedaan. Fietsen gehuurd bij Blazing Saddles, niet goedkoop, maar verder snelle afhandeling en prima. Ik raad het fietsen zeker aan, want op een fietsje beleef je alles toch weer anders als te voet of met de auto.
#5 - 02-07-2005, 14:48 uur
Boston 1999, Florida 2003, Florida 2004 en dan eindelijk Westkust 2005!

janvries

bedankt voor de up to date informatie.Over een week gaan we.

Jan
#6 - 02-07-2005, 16:25 uur

JP

En... hoe was je fietstocht???
Ik vroeg me af... hoeveel tijd neemt een tochtje in beslag?
prijs ??? we zijn met 4
Nog indrukken van San Fransisco???
bedankt
JP
#7 - 26-01-2006, 12:24 uur

marby

Je kunt zowel in Sausalito als in San Francisco fietsen huren. Je moet er alleen rekening mee houden dat de Golden Gate brug wel heeel erg hoog lig. Dat is dus een takke-end omhoog met de fiets. Het is makkelijker om dat vanaf de San Francisco kant te doen. Naar beneden is wel leuk. Als je in Sausalito huurt, dan kun je met je fiets de bus (Golden Gate Transit) in (de fiets gaat dan voorop) en dan bij de brug eruit. De bussen aan de San Fransicso kant nemen volgens mij niet allemaal fietsen mee, die van Golden Gate Transit wel.

Margaret
#8 - 27-01-2006, 03:47 uur

jfeelders

Afgelopen zomer hebben mijn vriendin en ik fiesten gehuurd bij Bike&Roll (via het hostel nog 10% korting). Mijn vriendin houdt niet zo van fietsen dus die is aan de bay gebleven en heeft zich daar vermaakt. Ik ben zelf doorgefietst langs de bay naar en over de bridge. Het klimmetje voor de brug is pittig, maar als je hier fietsen gewend ben, goed te doen, zeker bij goed gebruik van de versnellingen. Ik kan je dus aanraden het te doen!

#9 - 29-01-2006, 18:10 uur
2002 New York en New England || 2005 Californië, grote parken en Las Vegas (getrouwd!) || 2008 Route 66?
http://www.feelders.com || http://fotos.feelders.com

Stefanovice

Ik heb een jaar in California gezeten. Ik zat in het atletiekteam van de college waar ik studeerde. Na een wedstrijd in the Golden Gate Park, hebben we een coolingdown gedaan over de brug. Zeker wel tof.

Lijkt me ook leuk om het met de fiets te doen!
#10 - 29-01-2006, 18:42 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15