Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Film Bryce canyon,Zion,Death valley,Yosemite

Discussie gestart

wama

Voor de liefhebbers
Ditmaal een film over Bryce canyon,Zion N.P.,Red rock canyon, Death Valley en Yosemite
Wanneer uw op het Youtube logo klikt kan de film bekeken worden in hoge resolutie



Veel kijkplezier

Ria en Guido
#1 - 15-11-2010, 17:28 uur

Swissdutchie

Bedankt voor het delen van deze prachtige film! Het brengt bij mij weer mooie herinneringen aan onze eigen reis door het zuidwesten naar boven, al ligt die inmiddels al weer 10 jaar terug.
Zijn de plaatjes en films allemaal van één reis of is het een samenstelling van beelden van verschillende reizen? En in welk seizoen waren jullie daar?
#2 - 15-11-2010, 20:22 uur



matilde

Hallo,

amaaai! zo'n mooi filmpje, ik krijg kriebels als ik er naar kijk! Dat was één van ons mooiste vakanties en we gaan zeker nog eens terug!
Groetjes
Matilde




#3 - 15-11-2010, 21:05 uur



wama

De film is gemaakt  met beelden van een reis.Voor ons was dit de eerste keer Amerika.
Wij gingen van 29 april tot en met 26 mei 2010.
We hebben al veel gereisd en hebben een website met een deel van onze reizen.
De link naar onze website is:

http://home.scarlet.be/guidokestens/

Veel kijkplezier

Ria en Guido
#4 - 16-11-2010, 01:15 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15