Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Geocachen, wie heeft tips voor de mooiste caches??

Discussie gestart

Sascia

Hoi allemaal,

Tijdens onze trip volgend jaar willen we ook gaan schatzoeken. Er liggen ontzettend veel caches in ons resigebied. Wie heeft er tips voor de mooiste locaties???

groet Sascia

ps onze trip: Denver - Rocky Mountain NP - Cody -  Yellowstone Fish Bridge - Yellowstone Madison - Yellowstone Grant Grant - Grand Teton - Salt Lake City - Salt Lake City – Canyonlands - Arches - Denver, in juli 2010.
#1 - 30-12-2009, 13:18 uur

Martina

Hoi Sascia,

Ben je bekend met deze website?

http://www.geocaching.com/

Ik zelf doe het nog niet (ben wel van plan een GPS aan te schaffen) maar mijn schoonvader in Florida doet het en gebruikt deze website.

Groetjes,
Martina
#2 - 03-01-2010, 16:22 uur

Sascia

Hoi Martina,

bedankt voor je reactie. Deze site ken ik inderdaad. Er staan alleen zo veel caches op dat ik hoopte met hulp de mooiste te kunnen vinden ;D

groet Sascia
#3 - 13-01-2010, 10:08 uur

jerbia

Hier nog een hele grote geocache fan! Helaas heb ik nog geen ervaring met cachen in de VS, maar daar komt hopelijk snel verandering in  ;)
#4 - 14-01-2010, 00:48 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15