Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Gezocht: een echte, gewone ranch om te bezoeken tijdens onze roadtrip

Discussie gestart

HeidiP

Hey allemaal,


Komende jaar rond mei zouden we naar Amerika trekken tijdens onze wereldreis.
Hierbij komt de gewoonlijke roadtrip aan bod: van SF naar LA, voorbij de Grand Canyon e.d.

Nu is het een kinderdroom van mij om een echte ranch te bezoeken. Liefst in Texas, maar nu ik geen kind meer ben weet ik dat Amerika echt immens groot is en dit niet mogelijk is  :-\

Maar hopelijk wel in de omgeving van deze route? Heeft iemand van jullie een idee?
Ik heb al heel wat ranches gezien online, maar lijkt allemaal zo commercieel. Ik wil niet gaan paardrijden, ik wil niet 'activiteiten' doen.
Ik wil gewoon heel graag zien hoe het echte leven er op een echte, Amerikaanse ranch aan toe gaat.

Dus... Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!
Groetjes,
Heidi
#1 - 12-07-2017, 14:47 uur

Cees A

 Om te beginnen welkom op dit forum.
V.w.b. je vraag denk ik dat je weinig aan mijn reactie hebt.  Sorry.   :'(
Ik heb namelijk geen enkele ervaring met bezoek aan een ranch.
Ik vraag me trouwens af of men op zo'n gewone ranch op (onaangekondigde) bezoekers zit te wachten. 
Een "dude ranch" lijkt me qua bedrijfsvoering toch meer ingericht op het ontvangen en bezighouden van bezoekers.
Hopelijk heeft iemand anders de "gouden tip" over een manier waarop je je wens kunt realiseren.
#2 - 12-07-2017, 21:54 uur

Pieter79

Een vriend van mij is opgegroeid op een echte ranch in North Dakota, aan de Missouri River. Ik ben er zelf ook op vakantie geweest (bij Bismarck in de buurt) Zijn broers met hun ouders leven er in verschillende huizen op hun grond en runnen samen de ranch. Mocht je in de buurt komen dan laat maar weten, ik denk dat er wel wat te regelen valt.

Gr. Pieter
#3 - 12-07-2017, 22:46 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

HeidiP

Een vriend van mij is opgegroeid op een echte ranch in North Dakota, aan de Missouri River. Ik ben er zelf ook op vakantie geweest (bij Bismarck in de buurt) Zijn broers met hun ouders leven er in verschillende huizen op hun grond en runnen samen de ranch. Mocht je in de buurt komen dan laat maar weten, ik denk dat er wel wat te regelen valt.

Gr. Pieter


Hey Pieter,

Heel hard bedankt, maar North Dakota ligt voor ons een beetje uit de richting... Anders zou dit heel leuk zijn! ;)

En idd, gewoon ergens binnenvallen wil ik ook niet doen. Daarom dat ik dit graag op voorhand zoek zodat ik die mensen even kan contacteren, vragen of ze zoiets zien zitten,...
Vind zo'n ranches die ik online zag precies zo gemaakt.
Hier in belgië zouden we het een boerderijvakantie noemen dan (in Limburg toch  ;))  maar dat is niet zoals het in het echt is hé...
En ik wil echt graag zien hoe het er in het gewone leven aan toe gaat.

Nog iemand ideetjes?

Groetjes!
Heidi
#4 - 13-07-2017, 17:45 uur

Pieter79

Ik dacht al dat het uit de richting zou zijn, maar wilde je er toch even op attenderen. Zeker aangezien je naar het gewone ranch leven op zoek bent, en ik kan je verzekeren dat het daar geen vakantieparadijs is, er moet gewerkt worden. Zij hebben een mooie cabin gebouwd (iets van 15m bij 15m) van alle gemakken voorzien waar familie en vrienden kunnen verblijven die op bezoek zijn.

Hopelijk vind je iets dichterbij California!

Gr. Pieter
#5 - 13-07-2017, 22:43 uur
"I pledge allegiance to the flag of the United States of America and to the Republic for which it stands, one Nation under God, indivisible, with liberty and justice for all."
Inventor ***9 Patents Granted*** (Update Oct-2023)

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15