Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

bezienswaardigheden tussen Seattle en Sacramento?

Discussie gestart

HotelYorba

Hallo mensen!

Mijn reis begint in Seattle. Ik wil dan per Amtrak afzakken naar Sacramento, in eerste instantie. Deze route wil ik niet in 1 keer afleggen, maar hier en daar uitstappen om mooie plekken / steden te zien.
Hebben jullie tips voor zulke plekken? of afraders? Dingen die ik zeker moet zien, plaatsen waar je moet zijn geweest...?

plaatsen waar je dan bijvoorbeeld langs komt: Tacoma - Centralia - Vancouver - Portland - Salem - Albany - Eugene - Kiamath Falls

bij voorbaat weer al mijn dank!
#1 - 27-05-2005, 09:34 uur

usfreak


Mt Rainier en Craterlake beslist niet overslaan!
Craterlake is zeer de moeite waard!
http://www.nps.gov/crla/

Kees
#2 - 27-05-2005, 09:39 uur

Hans B

Hallo,
wellicht dat Mt.St.Helens ook een optie is. Tenzij het afgesloten is vanwege het gevaar van een uitbarsting natuurlijk. Wellicht is te overwegen Seattle - Mt.Rainier - Mt.St.Helens - Portland per auto te doen, dat is maar een klein stukje. dan de trein naar Sacramento (niet vegeten bij Klamatt Falls uit te stapen voor een bezoekje aan Crater Lake en van Sacramento per auto naar Yosemite?
Dan heb je in iedergeval rond de 'bezienswaardigheden' eigen vervoer, wat wel makkelijk is.
Hans
#3 - 27-05-2005, 11:19 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

HotelYorba

da's inderdaad ook nog wel een idee, om voor zulke korte stukkies even een auto te huren voor één dag(deel) of zo. goeie tip!

Portland is toch een redelijk grote stad, of niet? is die de moeite waard, of verdoe ik daar mijn tijd mee?
#4 - 31-05-2005, 13:56 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15