Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Great Salt Lake bij Salt Lake City

Discussie gestart

Nelleke

Wij zullen in mei onze reis eindigen met Yellowstone Park en Teton Park in SLC. Omdat het niet ondenkbaar is dat het weer in de parken niet bepaald geschikt is voor veel wandelen willen we eigenlijk mogelijk enige dagen verblijven in de buurt van SLC en zoeken daarom info over het great Salt Lake. We hebben tot nu toe nog niet veel gevonden op het net en/of in reisverhalen.

Als we de ring om het lake maken, is dat ruim 600 km dus is dat de moeite waard? Of biedt het gebied ten noorden van SLC ook veel moois op gebied van natuurschoon? De stad zelf trekt ons niet. Heeft iemand tips of verwijzingen naar info?



#1 - 29-09-2010, 19:38 uur
Nelleke



eric440551

Of de omgeving van het Salt lake mooi is weet ik niet.
Vanuit Salt lake city zijn we wel naar antilope islands geweest.
Maar ik vondt het Great Salt lake maar smerig .
Het stonk en er waren duizenden kleine insectjes op het strandje voor het Lake en in het Lake.
Veel steekvliegen en muggen en ondanks de Deet zijn we flink gestoken.
Ik wou per se het water in maar dat was een vieze bedoening.
Salt lake city vonden wij ook niks aan.
We hadden twee overnachtingen gepland en zijn er na een nacht snel vandoor gegaan.
Richting Moab werdt de omgeving weer mooi en interresant.
#2 - 08-10-2010, 01:14 uur

Ine

Nelleke, deze vraag heb je een paar dagen geleden ook gesteld. Als je onderaan deze pagina kijkt, zie je diverse reacties.
#3 - 08-10-2010, 13:01 uur

Nelleke

Bij het andere draadje had ik mijn excuses al gemaakt voor dubbele plaatsing. embarressed
#4 - 08-10-2010, 15:21 uur
Nelleke



leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15