Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

groentje in de VS

Discussie gestart

kirsten

Hallo allemaal,


Wij hebben inmiddels behoorlijk de vakantiekriebels! nlvlag Ik zit "hele dagen" op het forum om maar zo veel mogelijk te lezen over Amerika. Nog een paar maanden wachten en dan gaan we echt op reis!! We gaan de hele maand september rondreizen met huurauto, we overnachten in cabins (o.a. op KOA campings). Samen met onze twee kinderen (van 3 en 1,5) en met onze vrienden (met ook een kindje van 3).
We komen aan in Las Vegas en gaan van daaruit naar Zion, Bryce, Page, Grand Canyon (North Rim), Death Valley,Gull Lake, Yosemite, Seq/Kings, Montery Bay en eindigen in San Fransisco.

Nog een paar vragen,
Waar zitten de outlet stores in Las Vegas? Wij logeren in een hotel naast de Strip.
Wij hebben dus wel kinderstoeltjes gereserveerd bij Alamo. De eenmalige bijdrage vonden wij niet zo hoog. We hebben ook niet zo heel veel zin om met stoeltjes te gaan slepen. Maar is de kwaliteit van de stoeltjes echt zo slecht?
Waar kun je het beste boodschappen doen? ivm de kinderen zijn we van plan om veel zelf te koken. Ik heb gehoord dat je dan het beste bij 1 winkel een spaarkaart kunt nemen en daar dan shoppen. Klopt dat?
Heeft iemand ervaring met de one-room cabins op de KOA campings?
Waar kun je redelijk goedkoop speelgoed kopen voor de kinderen?
Weet iemand nog leuke "kinderdingen"? Om onderweg te gaan doen bv.
Kan iemand mij meer vertellen over Gull Lake?


Ik denk dat ik er maar even mee stop, anders wordt het zo onoverzichtelijk.
(Let maar niet op het tijdstip, ik heb nachtdienst.)


Kirsten. cheer
#1 - 19-06-2006, 03:11 uur
« Laatst bewerkt op: 19-06-2006, 03:19 uur door kirsten »

Wop

Tjeee Kirsten, wat ben jij nog laat op zeg!  ;D

Ik zal op een paar van je vragen antwoord geven;

In LV zit bv de LAS VEGAS outlet ( voorheen BELZ ) ongeveer twee kilometer voorbij de Strip ( Vanaf MGM gezien)
(Vergeet Freemont Street niet in LV,ook leuk voor de kids)

Zoek een WALMART op deze heeft ook kinderspeelgoed voor een lage prijs.

Ik reis ook met Kids, maar heb nog nooit stoeltje gehuurd dus kan je daar niets over vertellen.

Boodschappen, kan je doen bij bv een Kash & Carry of een Publix, deze hebben enorm veel maar zullen niet in elke plaats zitten waar je verblijft, maar zo'n spaarkaart is meestal gratis, dus waarom niet?

Kinderdingen? wat dacht je van tijd nemen voor de kids? Hun reizen mee, dus denk daar aan, plan een middag zwemmen in of lekker spelen.  Op onze site hebben we ook nog tips voor reizen met kinderen staan. Wellicht heb je daar nog wat aan.
#2 - 19-06-2006, 10:05 uur

Elm

Hoi Kirsten,

Wat een bekende route gaan jullie rijden  ;). Ik heb inmiddels een topic gemaakt met do's en don'ts hopelijk heb je daar wat aan.


Voor de kids hoef je niet perse iedere dag te koken hoor. Vrijwel alle restaurants zijn op kids ingericht met kindermaaltijden, verhogers/kinderstoelen, kleurplaten met krijtjes. En voor de gezonde noot kun je bij Walmart ofzo fruit en rauwkost kopen.

Autostoeltjes kan ik niets over zeggen want wij hadden er 1 zelf mee en 1 daar gekocht voor  $75. We hebben ze allebei als gewone bagage mee teruggenomen.

Speelgoed: neem voor in het vliegtuig klein kadootjes mee waarmee je ze kunt verrassen (kleurboekje, stickers, raamplakkers, popje, autootje......) Wij hadden ook een discman mee voor ze, werkte prima!

Voor de outlet kun je kijken op www.premiumoutlets.com, er zit ook een grote in Gilroy vlakbij Monterey.

Verder sluit ik me bij de tips van Wop aan.

Als je nog vragen hebt kun je me ook mailen, je hebt mn adres

groetjes
Elma




#3 - 19-06-2006, 10:57 uur

michelly

Heeft iemand ervaring met de one-room cabins op de KOA campings?
Wij hebben in Moab een one-room cabin op de KOA camping gehad.
Ze zijn niet groot maar wij hebben er zelfs met z'n vijven in geslapen. Dat was goed te doen maar je had dan niet veel plaats over.
Er was een 2-persoons bed en een stapelbed, daartussen hadden we nog een slaapmatje gelegd. Verder was er een heel klein tafeltje aan de muur bevestigd. Hier was wel airco aanwezig. Dit was ook de reden dat we een cabin genomen hadden ipv onze tent op te zetten.
Buiten was er een schommelbank en een picknicktafel.
Hier zijn een paar foto's van ons hutje
http://www.michelly.dse.nl/USA%202005%20homepage/layer%202/fotodag12/foto22.htm
http://www.michelly.dse.nl/USA%202005%20homepage/layer%202/fotodag14/foto01.htm
http://www.michelly.dse.nl/USA%202005%20homepage/layer%202/fotodag14/foto02.htm

Onze kinderen waren wel ouder maar misschien heb je toch nog iets aan ons reisverslag www.michelly.dse.nl

Groetjes Elly
#4 - 19-06-2006, 11:30 uur
onze website www.michelly.nl

Bakvet

Nieuw!
Die spaarkaarten, daarmee bedoel je waarschijnlijk vaste klant-kaarten (zoals bijvoorbeeld de Albert Heijn bonuskaart). Zonder die kaart krijg je meestal niet de voordeelaanbiedingen waarmee ze je naar binnen proberen te lokken. Bij iedere supermarkt waar je voor het eerst komt vraag je eerst even zo'n kaart aan bij de klantenservice. Vul gewoon je thuisadres op het aanvraagformulier in.

Ik heb altijd een hele stapel van die Club Cards op zak als ik die kant uit ga: Vons, Albertsons, Safeways (deze drie geven ook een paar cent korting op de benzine als ze een eigen tankstation voor de deur hebben - komt niet vaak voor). Verder Frys, Ralphs en Smiths.

Dan heb je bijvoorbeeld ook nog Stater Brothers. Die hebben helemaal geen kaart en ze zijn over de hele linie nog het goedkoopst ook. Zitten rond Zuid California. Ook andere plaatselijke supers zijn vaak even duur als die grote schreeuwers met hun bonuscards.

Dan heb je nog een heel arsenaal aan Kruidvat-achtige drug stores, die verkopen brachevreemde producten (limonade,snoep) tegen bodemprijzen, maar natuurlijk geen verse levensmiddelen. Het warenhuis Wal Mart heeft in sommige vestigingen een food center-afdeling met bodemprijzen, maar overal hebben ze voordelig speelgoed.

Happy savings!
#5 - 19-06-2006, 21:20 uur
« Laatst bewerkt op: 20-06-2006, 19:18 uur door Bakvet »

kirsten

Wat leuk al die reactie van jullie! Alvast bedankt!!

Wop,
Wij hebben inderdaad veel rust in onze reis gepland. We blijven overal meerdere nachten (waaronder een paar keer vijf) en hebben veel dingen moeten laten vallen om de route redelijk kort te houden. We moeten twee keer een langere reisdag maken, maar allemaal goed te doen. Een zwembad zit bij elke overnachtingsplek. Ik zou het alleen ook leuk vinden om af en toe onderweg bij leuke dingen voor kinderen te stoppen. Breekt de reis weer even.

Ik heb inmiddels een topic gemaakt met do's en don'ts hopelijk heb je daar wat aan.
Elm, waar kan ik deze vinden? Op de site zelf? ???

Leuk reisverslag Michelly! Ga ik zeker helemaal lezen.

And "last but not least", Bakvet bedankt voor alle tips. Ik ga het printen en meenemen.


Rest mij nog om te vragen of iemand, in de buurt van, Gull lake is geweest. Bij June Lake Loop.
En niemand heeft dus ervaring met de kinderstoeltjes van Alamo? Ik ga deze vraag ook wel even in de kinder-topic plaatsen.


Kirsten. cheer

#6 - 20-06-2006, 08:38 uur

Njit

Wat een bekende route gaan jullie rijden  ;). Ik heb inmiddels een topic gemaakt met do's en don'ts hopelijk heb je daar wat aan.

Hier dus te vinden: http://forum.verenigdestaten.info/index.php?topic=4225.0

#7 - 20-06-2006, 13:11 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15