Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Groupon, goCar voucher te koop voor San Francisco of San diego...

Discussie gestart

ingmau


Hallo allemaal,

Ik heb via Groupon vouchers gekocht voor een goCar tour. Een leuke tour in een geel, elektrisch met navigatie en stem, die je rond gaat leiden karretje .
Maar heb het verkeerd begrepen en je voucher is voor 2 personen in 1 car.....
Ik dacht dus 1 p/p. Je kan de voucher gebruiken in Miami, San Francisco en San diego.
Ik heb er 4 gekocht , als iemand er 1 of 2 wil kopen dan kan dat het is een leuke deal en je kan ze gewoon na je reservering bij goCar daar ook inleveren.
Ik heb alle info als je interesse hebt. Ik heb er 38 Euro voor betaald en daar kost het $100 (er komt bij beide nog wel Tax en evt verzekering van $12)

The Fine Print
Expires Jun 1, 2011
Limit 1 per person. May purchase multiple as gifts. Licensed driver must be 21 and up, passenger 5 and up. May opt for insurance for additional $12. Must have credit card for refundable security deposit, $300 if insured, $400 if not.
See the rules that apply to all deals.
Highlights
•Self-guided tour with GPS
•Learn about historic sites

•GoCars hold two people

Park & take different routes

Groetjes Ingrid
#1 - 12-01-2011, 16:00 uur

ingmau

Dit is de site van San francisco: http://www.gocartours.com/sanfrancisco.html
#2 - 12-01-2011, 16:05 uur

Ansche

Hallo,

Wij hebben wel interesse om er 2 over te nemen. Maar welke tour betreft het? Ik zie op de site meerdere mogelijkheden, maar geen enkele van 100 dollar.

Mvg,
Ansche
#3 - 12-01-2011, 21:32 uur

Mariska77

@ingmau:

Ik ben wel benieuwd hoe je aan aanbiedingen voor het buitenland komt, als ik bij groupon.nl deals bestel is dat alleen voor plaatsen in NL. Heb je bij Groupon.com besteld?

vast bedankt!
#4 - 12-01-2011, 21:40 uur

ingmau

Hallo Ansche, hieronder even een stuk van de groupon voucher:

Valid at all U.S. locations
While it does present a choice opportunity to meet single mole-people, walking through sewers is a disappointing way to explore a city. Shine a brighter light on local wanderlust with today’s Groupon: for $50, you get a 2.5-hour Miami Beach Grand GPS tour from GoCars (a $99 value). GoCars are little, sunshine-yellow storytelling cars, acting as magic transport eggs by safely cradling up to two passengers (ages 5 and older) through a narrated, GPS-guided complete tour of South Beach, Miami Beach, and downtown Miami, encompassing virtually any part of Miami a tourist or explorist might want to see.

GoCars navigate the city terrain, describing the significance of historic sights and cultural landmarks as you zoom past (with a zoom limit of 35 mph) with haste or slowly saunter by for photo ops. GoCar lets you explore at your own pace or follow the narrated Miami Beach tour route. Sightseers take in views of the downtown skyline while driving across Biscayne Bay, motor through notorious hot spots such as Ocean Drive, and gaze upon exclusive residential neighborhoods rumored to appear only on prime-numbered dates to preserve their seclusion.

Bilingual GoCars are fluent in English and Spanish thanks to engineers devising a way to fit tongue deciphering Rosetta Stones into engine blocks. These co-pilot cars invite you to make detours and food stops, giving riders the freedom to shape their own tour according to their camera wants, appetites, and traveling intuition.



Hallo Mariska,

Ja het is groupon.com we hebben ook al de segway in Washington en de elektrische fietsen in San Francisco voor geweldige leuke prijsJ
Moet je echt even naar kijken.
Groetjes Ingrid



#5 - 12-01-2011, 23:15 uur

Mariska77

Ik heb me al aangemeld, dank je! maar hoe zit dat met betalen? er werd ook al om een valid US zipcode gevraagd. Kan het gewoon met creditcard?

Tnx!
#6 - 13-01-2011, 15:56 uur

ingmau

Ja hoor, 1 keer aanmelden met je CC en dan is de volgende keer betalen heel simpel ;)
We zijn nu 2 maanden "lid" en hebben er 3 leuke dingen uit kunnen halen.


Groetjes
#7 - 13-01-2011, 19:29 uur

Mariska77

Leuk! sinds ik me heb aangemeld stromen de aanbiedingen binnen >:D

bedankt voor de info :afro:
#8 - 14-01-2011, 15:19 uur

Ansche

Hoeveel wens je nog voor de tickets?

Ik ben nieuw en vind mijn draai nog niet helemaal. Hoe zend ik je een PM en hoe zorg ik er voor dat mijn berichten doorgezonden worden naar mijn mailadres?
Bedankt
#9 - 14-01-2011, 22:29 uur

ingmau

Hallo Ansche,

Ik heb (denk/hoop) een mailtje naar je email adres gestuurd is dat nog gelukt?

Gr Ingrid
#10 - 18-01-2011, 00:36 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15