Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Heel 'saai', maar hier de route vanaf 1 augustus!

Discussie gestart

TigersFan

1. Amsterdam - Los Angeles
2. Los Angeles
3. Los Angeles - San Diego
4. San Diego - Palm Springs
5. Palm Springs - Scottsdale
6. Phoenix/Scottsdale (Tombstone?)
7. Scottsdale - Sedona
8. Sedona - Grand Canyon
9. Grand Canyon
10. Grand Canyon - Monument Valley
11. Monument Valley - Lake Powell/Page
12. Lake Powell/Page - Bryce Canyon
13. Bryce Canyon
14. Bryce Canyon - Zion
15. Zion - Las Vegas
16. Las Vegas
17. Las Vegas - Death Valley
18. Death Valley - Yosemite
19. Yosemite
20. Yosemite - San Francisco
21. San Francisco
22. San Francisco - Amsterdam

Erg standaard, I know, maar vond het een van de mooiste planningen hebben van alle 'geplande' reizen...
#1 - 13-07-2005, 22:11 uur

Kinneret

Ik moet toch wel zeggen dat dit echt een hele mooie route is, vaak zou ik zelf bij velen iets veranderen, maar ik moet toch zeggen dat het hier niet het geval is, erg mooi allemaal, veel plezier ;)
#2 - 13-07-2005, 22:20 uur

Bart Benz

Hee ik heb ongeveer dezelfde route gedaan :)

Misschien is ie standaard maar je komt echt op geweldige plaatsen en je bent op de goede plaatsen een dag extra.
#3 - 14-07-2005, 13:25 uur

DennisH

Ik ga in September ongeveer dezelfde route doen. De 'Canyonlands' reis van Holland International.

Ben benieuwd hoe je het vind !
#4 - 14-07-2005, 20:25 uur

ronald lodewijk

Kan je wat meer informatie geven over de route denk dat ik hem zelf ook graag zou willen rijden
#5 - 17-07-2005, 21:13 uur

ronald lodewijk

Sorry mijn vraag was hoeveel kilometer of miles is de route

Groet Ronald Lodewijk
#6 - 17-07-2005, 21:22 uur

TigersFan

Hoeveel KM? Dan moet ik de rekenmachine erbij pakken...

Als ik het goed bereken zijn het ongeveer 3500 kilometer....

Is het trouwens erg onrealistisch om vanuit Phoenix een dagtripje Tombstone te doen of is dat een slecht idee?
#7 - 18-07-2005, 09:52 uur

Bakvet

Tombstone komt toch wel een beetje over als een tourist trap. Leuk als je er toevallig langs komt - lijkt me echter niet waard om daar zo'n eind voor te gaan rijden. Of je moet het fijn vinden om urenlang van de airco te genieten, daar kan ik me er wat bij voorstellen in deze tijd van het jaar.

Een alternatief zou de Apache Trail kunnen zijn, ten oosten van Phoenix. Dan kom je ook langs een historisch namaakdorpje.
#8 - 18-07-2005, 19:45 uur

TigersFan

Tombstone komt toch wel een beetje over als een tourist trap. Leuk als je er toevallig langs komt - lijkt me echter niet waard om daar zo'n eind voor te gaan rijden. Of je moet het fijn vinden om urenlang van de airco te genieten, daar kan ik me er wat bij voorstellen in deze tijd van het jaar.

Een alternatief zou de Apache Trail kunnen zijn, ten oosten van Phoenix. Dan kom je ook langs een historisch namaakdorpje.

Bedankt voor de tip. Nee het is ook inderdaad wat ver om honderden kilometers te gaan rijden, maar ik dacht als het een 'must see' is....
#9 - 19-07-2005, 10:21 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15