Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Helikoptertour

Discussie gestart

Sandra1985

Heej Allemaal,

Wij willen graag een helikopter tour doen over de Grand Canyon.
Nu vragen we ons af of dit leuker is vanuit las vegas of vanuit de grand canyon zelf??
iemand tips?

Ook een idee of ik die nu al moet boeken, of kan dat ook ter plekke?
We gaan in September.

groetjes Sandra & Robert
#1 - 27-05-2010, 13:31 uur

Tet14

Er gaan geen heli vluchten van Las Vegas naar Grand Canyon NP. Ze gaan wel naar Grand Canyon West maar dat is niet het NP.  Je kan wel een helivlucht maken over GCNP vanaf Tusayan a/p vlak bij de south entrance van GCNP. Deze duren 30-45 minuten en de beste tijd ervoor is 's morgens (minder turbulenties).  Er zijn wel fixed wing flights van Las Vegas naar het National Park in combinatie met een busrit langs de rim.  Voor mensen met weinig tijd is dit werllicht een optie, maarals je in of bij het National Park laat logeren zou ik de heliflight van Tusayan overwegen.
Tet
#2 - 27-05-2010, 14:49 uur

Chris RTA

Ik sluit mij aan bij Tet.

Wij zijn ook gewoon naar het vliegveld van Tusayan gereden en gekeken of er nog plek was. En dat was er.(september)

Het is geen spectaculaire vlucht qua vliegen, maar wel heel mooi uitzicht.

PC
#3 - 28-05-2010, 03:32 uur

Sandra1985

Dus dan hoef je niet van te voren te reserveren?
wij gaan ook in september, dus best kans dat het niet heel druk is.

We willen wel graag over GCNP en we logeren in Tusayan dus dat is dan het beste vanaf daar.
Kan je die wel via internet al boeken? of weten jullie dat ook niet?

groetjes Sandra
#4 - 28-05-2010, 21:08 uur

Chris RTA

Wij hadden ook niet gereserveerd.

Bekijk het hotel boekje dat in je hotel kamer ligt. Wij hadden daar een reclame in staan van die helikopter vluchten.
En als je dan een bepaalde code noemde bij het boeken dan kreeg je korting.

Wij zijn gewoon naar het vliegveldje gereden en daar naar binnen gestapt.
#5 - 29-05-2010, 02:46 uur

Nici

Ook wij hadden niet gereserveerd (eind september/begin oktober 2004) en zijn gewoon naar het vliegveld gereden. Ik geloof dat we een uurtje moesten wachten, maar je moest eerst ook nog een filmpje kijken dus die tijd ging snel voorbij.

Nici
#6 - 01-06-2010, 08:39 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15