Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Help !Eerste keer Californie wat voor route ?

Discussie gestart

Marianne

Wij zijn in 2013 naar Calaveras Big Trees SP geweest. Kijk daarvoor ook eens in ons reisverslag. Het is een leuk park, met weinig tijd kun je je beperken tot de North Grove.
Dit jaar hebben we in Yosemite de Merced Grove bezocht. Is erg klein, maar er staan mooie sequoia's en je rijdt er toch langs als je van SF naar Yosemite rijdt, dus dat is ook een mogelijkheid. Je kunt ook naar de Grant Grove in Kings Canyon rijden; niet zo ver als Sequoia NP, maar je ziet dan wel de op een na grootste sequoia. Maar Calveras ligt wat dichterbij en die route is mooier.
Je zou na Yosemite een bezoek aan Bodie kunnen brengen; misschien in dat geval iets eerder overnachten dan Bishop.
Je wilt geen tijd uittrekken voor SF?

Marianne
#16 - 05-07-2015, 20:41 uur

NMP

Hi Cees A.
Je bent wel heel erg goed bezig met het helpen van Christian, mijn complimenten.  :afro:

Heb ik toch ook een vraag aan Christian; heb je jezelf überhaupt eigelijk wel in je trip verdiept ??? Als 25 jarige kan je toch eerst zelf eens kijken wat de mogelijkheden zijn en dan met vragen komen ?

Daarnaast schijfje in je eerste post van 21-6-2015:
Citaat
11 september tot 2 oktober gaan mijn vriendin en ik voor het eerste richting Californie toe.

Maar op 13-01-2007 schreef je:
Citaat
Ik ga deze zomer van 06-07-2007 t/m 06-08-2007 naar Californie toe.

Kortom, ik snap het niet zo !!!!  :(
#17 - 05-07-2015, 21:03 uur
50 Staten bezocht.
See my USA movies at: http://www.youtube.com/user/routeusa

Christian

Hi Cees A.
Je bent wel heel erg goed bezig met het helpen van Christian, mijn complimenten.  :afro:

Heb ik toch ook een vraag aan Christian; heb je jezelf überhaupt eigelijk wel in je trip verdiept ??? Als 25 jarige kan je toch eerst zelf eens kijken wat de mogelijkheden zijn en dan met vragen komen ?

Daarnaast schijfje in je eerste post van 21-6-2015:
Citaat
11 september tot 2 oktober gaan mijn vriendin en ik voor het eerste richting Californie toe.

Maar op 13-01-2007 schreef je:
Citaat
Ik ga deze zomer van 06-07-2007 t/m 06-08-2007 naar Californie toe.

Kortom, ik snap het niet zo !!!!  :(

Daar zijn wij ook druk mee bezig met het kijken wat er allemaal mogelijk is. Zoals ik ook zei is dit een grove opzet en kijken we wat er komt te vervallen.

Voor mijn vriendin word dit haar eerste keer Amerika, voor mij de tweede keer. In 2007 ben ik in Californie geweest, dit alleen met familie waardoor je toch beperkt word in het zien van alles. Dus daarom word dit onze eerste keer echt Californie ;)


@Cees

Super heel erg bedankt !! Verder zijn er geen verassingen voor onze vakantie, dit waren de enige " afspraken" wat vast stond.
Zoals jou route eruit ziet gaat het hoogstwaarschijnlijk worden! Alleen plakken we de Hooverdam nog tussen, ik zag dat dat niet al te ver lag van Las Vegas.
#18 - 05-07-2015, 23:13 uur

Cees A

Je kunt de Hooverdam bezoeken op de dag dat je van Grand Canyon naar Las Vegas rijdt. Dan kom je er namelijk langs.
Zoveel tijd kost het bekijken van die dam, zelfs met een rondleiding door de dam, niet.

Overigens, als je een rondleiding door een stuwdam wil maken zou je dat ook kunnen doen in Page bij de Glen Canyon dam.
Het is daar meestal veel rustiger dan bij de Hooverdam.
#19 - 06-07-2015, 09:06 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15