Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Highway 1 Van Pacifica naar santa cruz

Discussie gestart

Nici

We hebben het stuk van LA naar Monterey al een andere keer gezien, maar dit laatste stuk niet.
Kent iemand dit gedeelte? Op het forum en in reisverslagen kom ik dit gedeelte niet tegen.
Wij zouden dit stuk willen rijden vanuit SF richting Yosemite.
Route zou bijvoorbeeld kunnen zijn: Pacifica - Half Moon Bay - San Gregorio - Pescadero State Beach (bird watching, iemand ervaring?) - Santa Cruz - Gilroy (premium outlets en walmart voor koelbox etc) - vervolgens richting Yosemite.
Ben benieuwd of er iemand dit stuk kent.

Nicoline
#1 - 22-01-2010, 16:00 uur

Hans B

Dit stuk hebben we in 2001 gereden.
Kijk even op de reisverhalensite van ons: 2001 week 2
Klik op het 2e bolletje onder de avatar van onze camper.

Afgelopen jaar 2009 zijn we van Oakhurst (nabij Yosemite) naar Marina gereden (net voor Monterey).
Onderweg niet veel gedaan. Deze meiden hebben in Gilroy bij de outlet geshopt.
Afstand 185 mile.
#2 - 22-01-2010, 20:06 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

Nici

Bedankt voor je verslag! Je schreef dat de route hier ook prachtig was. Dat wilde ik graag weten.
Dan is het wel leuk om dit stukje mee te pikken denk ik. We hebben er iig tijd genoeg voor.

Zijn er misschien nog mensen die Pascadero State Beach hebben bezocht?

Nicoline
#3 - 22-01-2010, 20:22 uur

Tet14

Dat Pescadero SP is me niet opgevallen helaas. We hebben in Half Moon Bay gelogeerd en in Santa Cruz. In Santa Cruz is behalve de boardwalk ook nog bv The Mystery Spot. Gaat over zwaartekracht. Je wordt in de maling genomen waar je bij staat maar we vonden het een leuk uurtje.
Tet
#4 - 22-01-2010, 22:53 uur

Nici

Bedankt voor de tip, klinkt leuk!
#5 - 22-01-2010, 23:27 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15