Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

Hotel in Grand Canyon Village

Discussie gestart

Tinita

Hallo iedereen!

Ik ben momenteel druk bezig met het voorbereiden van onze huwelijksreis. Daarom mijn vraag: zijn er forumleden die een bepaald hotel kunnen aanbevelen in Grand Canyon Village? Er zijn er meerdere, in verschillende prijsklasses... De goedkopere hotels hebben dan weer geen airco in de kamers wat me wel een nadeel lijkt omdat het daar toch serieus heet kan zijn in juli!  :o

Ik hoor graag jullie bevindingen! cheerb

#1 - 09-09-2007, 18:55 uur

Rob

Wij logeerden in de red feather lodge inn in Tusayan dat is net buiten het park. Ik denk een 10 tal mile van de village.www.redfeatherlodge.com/ Een redelijk hotel met airco grote kamers en zwembad en ontbijt, al  word dit geserveerd in een veel te kleine ruimte. Verder alles wat je nodig hebt en je zit vlakbij de IMAX (400 m),en het vliegveld als je een helicoptervlucht wil maken.

Succes

Rob
#2 - 09-09-2007, 20:47 uur

Mr-Leo


Marianne

Als ik het goed begrijp wordt er toch gevraagd naar accommodatie IN het park?
Je zult inderdaad ook goed en misschien ook wel luxer of goedkoper buiten het park kunnen overnachten, maar dat is toch niet te vergelijken met een mooi plekje aan de rim, geen gedoe met parkeren (wat in juli echt een probleem kan zijn), tijd voor de zonsondergang en -opgang, heerlijk toch (en romanitsch voor een huwelijksreis)!
Wij zijn een paar jaar geleden in de Thunderbird Lodge geslapen. die ligt prima en heeft ruime kamers. Er zijn een paar lodges die niet direct aan de rim liggen. Op deze kaart kun je zien hoe de ligging is: www.nps.gov/grca/planyourvisit/upload/2007sGuideFallMap.pdf

Ik weet niet meer of we daar airco hadden, maar je zit in de Grand Canyon aardig hoog, dus het valt 's nachts wel mee met de hitte (loop ter vergelijking maar eens een stuk naar beneden; wij zijn eens in september met jas en trui aan naar bededen gelopen en hadden binnen een kwartier alleen nog maar een T-shirtje aan).

Marianne

#4 - 10-09-2007, 07:55 uur
« Laatst bewerkt op: 10-09-2007, 08:00 uur door Marianne »

Ine

Via www.xanterra.com kan je reserveren en zien welke kamers in welk hotel IN de Gr. Canyon South Rim eventueel beschikbaar zijn. In de USA worden reserveringen al 2 jaar tevoren geaccepteerd, dus de kans dat je nog een kamer op de door jou gewenste datum (zeker in Juli) kunt vinden is helaas heel erg klein...
Verder staan er een paar hotels in Tusayan de dichtstbijgelegen plaats. Zelf heb ik goede ervaringen met Holiday Inn Express, prijs inkl. een vrij goed ontbijt. Verder is er ook een Best Western en een Quality Inn. Geen van allen erg goedkoop, maar je hebt weinig keuze.
Mocht je in Red feather willen reserveren, neem dan wel het een kamer in het "nieuwe" ( maar ook al weer ca. 10 jaar oude) deel. Kamers in het oude deel zijn vrij teleurstellend.
#5 - 10-09-2007, 09:00 uur

jerbia

Wij hebben de afgelopen vakantie overnacht in Maswik Lodge in Grand Canyon Village. Wij hadden een 'north room' met airconditioning en dat was afgelopen juli geen overbodige luxe. De kamer was schoon en netjes, en op loopafstand van de bushalte.



Bianca
#6 - 10-09-2007, 10:34 uur

dopey

Wij hebben afgelopen augustus ook in Maswik Lodge geslapen. Prima!
Vorige keer zat ik in Yavapai, ook goed, maar als ik moest kiezen toch liever Maswik Lodge.
#7 - 10-09-2007, 15:13 uur

Tinita

Het zou echt wel IN het park moeten zijn. Lijkt me enorm leuk om daar te kunnen overnachten.

Er zijn nog een aantal keuzes voor in Grand Canyon Village: Bright Angel Lodge (voorlopig mijn voorkeur), El Tovar, Kachina Lodge, Maswik Lodge, Thunderbird Lodge, Yavapai Lodge East & West.
#8 - 10-09-2007, 16:56 uur

Marianne

Hallo Tinita,

Als je al die mogelijkheden nog hebt zou ik voor een de vier gaan die aan de rim liggen, dus Bright Angel Lodge, Thunderbird Lodge, Kachina of El Tovar.

Marianne
#9 - 10-09-2007, 19:38 uur

Tinita

Bedankt voor al jullie reacties! Het is dan toch Maswik Lodge geworden, omwille van de airco. Bovendien ligt het ook wel dicht bij de Rim.
#10 - 04-10-2007, 11:18 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15