Amerika Forum - USA 4 ALL - Informatie

Amerika forum door USA4ALL!

Amerika Vakantie Routes en hulp bij uw planning. Uiteraard kunt u hier ook terecht voor andere Amerikaans gerelateerde vragen over de Verenigde Staten van Amerika!
Als u zich registreert als lid, ziet u minder advertenties! Bovendien ziet u meer onderwerpen, zoals bijv. voorgestelde routeopties en krijgt u toegang tot de veel gestelde vragen. Bij aanmelding heeft u geen last meer van dit bericht.

hotel reserveren bij Yellowstone of niet???

Discussie gestart

Erika

Hoi, als ik in/bij de Yellowstone park wilt overnachten moet ik voortijdig reserveren of niet? Wij willen graag 3 dagen daar blijven eind juli (vakantie periode). Heeft iemand ervaring bij de park vlakbij (25-45km)liggende familie ranches?  
m.vriendelijk groeten, Erika
#1 - 01-07-2005, 07:46 uur

Ebelix

Als je in Yellowstone wilt overnachten moet je van te voren reserveren.

Met betreft de family ranches daar kan ik je niet mee helpen.
#2 - 01-07-2005, 11:04 uur
NBA Guru 2009    WK voetbal Guru 2006    NFL Guru 2012

Hans B

Hallo Erika,
afgezien van het feit dat het mij hardstikke leuk lijkt om op een family ranch te overnachten het volgende.
Binnen het Y.park heb ik er nog nooit van gehoord. Dat zou betekenen dat je elke dag van de ranch naar het park moet rijden. De wegen zijn geen 75mile p/h snelwegen, maar als je de helft haalt is dat al heel wat en dan nog afgezien van de stops die je maakt, omdat er wat te zien is (bv.wild). Inhalen is niet mogelijk. Dus veel reistijd kwijt en dat zou ik jammer vinden, maar dat is mijn mening.
Ik heb enkele malen overnacht in de B.W.'s in West Yellowstone (zijn er 4). Basic en niet duur, maar je bent dat wel vlot in het park. Omdat we nu in een camper reizen hebben we ook in Gardiner gestaan, maar daar is verder niets. W.Yellowstone is wel een aardig dorpje.
Enkele tijden die ik nog in m'n reisdagboek heb staan.
W.Yellowstone - Old Faithful           1.30 u   40 mile
W.Yellowstone - Norris                   1.15 u   30 mile
W. Yellowstone - Canyon Village    1.30 u   40 mile
Gardiner - Mammoth                       0.30 u   10 mile
Gardiner - Old Faithful                    1.45 u   60 mile
groeten en succes, Hans
#3 - 01-07-2005, 12:33 uur
Sinds 2001 in 24x al  1250  dagen en 122.500 mile   RV-en door Amerika.

angelica

hoi Erika,

We zijn net terug uit de states en hebben deze keer ook weer yellowstone aangedaan. We hebben hier wederom overnacht in west yellowstone. Zoals al eerder gemeld een aardig dorp met veel hotels en dicht bij de ingang.
In yellowstone zijn ze druk met de weg bezig en hadden ze de weg van tower falls tot aan de canyon afgesloten. Dit koste ons extra tijd om het park te verkennen. Verder hadden wij daar een afsluiting van old faithful, dit omdat het sneeuwde en we sneeuwkettingen nodig hadden en deze niet in de huurauto voor handen waren. hahahah. ik hoop dat je wat aan mijn verhaal hebt.

angelica
#4 - 01-07-2005, 19:31 uur

Inge

wij overnachten ook dit jaar weer in het park (via www.xanterra.com); we overnachten dan in een vrij basic cabins met badkamer, zonder tv. Voor ons prima, en dan heb je geen last van de extra rijtijden om het park in en uit te komen...
#5 - 04-07-2005, 19:14 uur

leden:

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15